Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

verkoudheid van dit seizoen: veelkoppig monster!

Herkennen jullie dat? Griep heb ik niet gehad, geen koorts/spierpijn, maar een akelige hardnekkige verkoudheid die nu al ruim vier weken sleept. Als ik braaf extra vroeg naar bed ga valt het mee, maar na een dagje extra inspanning val ik weer terug. Dan weer hoestbuien, dan weer van dat gore snot, dan weer een rare stem of keel, dan weer kloppende oren. Bah!

Zelf ben ik tot nu toe gespaard gebleven [ klopt hard en langdurig af] maar verschillende mensen om mij heen hebben ofwel een virus dat blijft terugkomen of meerdere virussen achter elkaar die sterk vergelijkbare verschijnselen geven. In elk geval: ze blijven maar kwakkelen en hoesten...

Groeten,

Temet

Lusithania

Lusithania

17-03-2015 om 16:54

Hier ook

De oudste is nu al voor de derde keer ziek en mist dan ook echt een week school per keer.
De jongste is nu voor voor de eerste keer ziek maar gelukkig weer aan de beterende hand.
Man en ik kloppen het flink af, beiden zijn alleen maar verkouden.

lennest

lennest

18-03-2015 om 11:13

hier ook

Niet echt ziek, maar ook niet fit, ik zou willen dat ik gewoon echt ziek zou zijn; dan heb ik een reden om een week lang in bed te duiken . Ik heb veel behoefte aan slaap, aan eten, aan warmte, maar gelukkig het voorjaar hangt in de lucht, misschien dat het dan beter gaat!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.