Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

verkouden en drukkend oog

Hopelijk herkent iemand mijn vraag.
Na een langdurige en hardnekkige hoest (3 weken, slijmhoest) ben ik naar de ha gestapt. Hij heeft naar m'n longen geluisterd maar geen gepiep of ander verdacht geluid. Hij heeft me antibio voorgeschreven en wat pllen om het slijm makkelijker op te hoesten. Ook zag hij dat ik redelijk veel oorsmeer had in m'n rechter oor, dus daar heeft hij druppels voor gegeven om vervolgens volgende week het oor uit te spuiten. Dat alles is nog niet zo vreemd. Het enige wat ik me afvraag, is waarom ik een vreemd gevoel achter m'n oog voel. Het doet geen pijn, het prikt niet, maar een soort gezwollen gevoel ergens achter of boven m'n ooglid. Het wordt eigenlijk steeds ietsje erger.
Iemand een idee?

hier ook ..herkenning geen

dezelfde klachten aan t oog. Hoest ook al 2 weken als een ouwe beer .Gek he? Wel sinds gisteren ineens ook ontzettende loopneus.Dus ik denk dat het daarmee te maken heeft, met de holtes of zo.

voorhoofdsholte?

Voorhoofdsholteontsteking misschien?

Ad Hombre

Ad Hombre

06-12-2014 om 21:56

Sinusitis

(inderdaad) van de wiggebeenholte.

Heel vervelend, aan de pijnstillers dan maar!

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/45423-voorhoofdsholteontsteking-symptomen-en-bijholteontsteking.html

(maar ik ben natuurlijk een absolute leek!)

klinkt als

Beginnende of milde (voorhoofds)holte-onsteking. Tegenwoordig wordt daar een neusspray met xylometazoline voor aangeraden.
Heb (ruim) ervaring, helpt vaak echt. Niet langer dan een week, en dan naar de ha.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.