Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fly-over

Fly-over

21-05-2014 om 13:38

Val op hoofd

Ik ben enige weken geleden met mijn fiets met een flink vaartje over de kop gegaan en met mijn volle gewicht met mijn hoofd op de grond terecht gekomen. Ik droeg een helm en die was kapot. Ik ben niet/nauwelijks out geweest, dus ik dacht met een weekje rustig aan weer boven Jan te zijn.
Helaas heb ik nog steeds klachten als milde hoofdpijn, vermoeidheid en slecht kunnen lezen. Heeft het zin om alsnog naar een huisarts te gaan of heeft hij/zij ook niets anders te bieden dan het voor de handliggende advies "rustig aan en veel slapen".

guera

guera

21-05-2014 om 14:40

poeh

Pittig ongeval. Volgende keer meteen naar de huisarts. Misschien zijn er nekwervels of rugwervels verschoven, er kan vanalles zijn wat je niet meteen ziet. Dus ja ik zou toch alsnog gaan. Ik heb ooit een zware hersenschudding gehad met een minder ongeval dan jij. Ik moest volledige bedrust houden en mocht geen prikkels zoals tv en lezen. Iets meer dan rustig aan doen dus.....nl HELEMAAL NIKS doen. Van een hersenschudding kun je restschade overhouden. Ik zou het dus alsnog bespreken met de arts.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.