Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Onno

Onno

11-02-2014 om 08:23

Vaccinatieschade

Volgende maand geef ik een lezing over vaccinatieschade. Indien er hier forumleden zijn die echt iets willen weten over de vaccinatieproblematiek kunnen het beste dus naar die lezing gaan.
Met wat angstige duimzuigerij en verkeerde aannames kom je er niet. je zult je er echt in moeten verdiepen om keuzes te kunnen maken.

OOouder

OOouder

11-02-2014 om 08:50

oh wat leuk een OO schoolreisje!

Kom op OO'ers met zijn allen gezellig op schoolreis naar een lezing van Onno! Waar en wanneer is het? Kunnen we in levende lijve vragen stellen aan Onno of zou hij dan ook hard weglopen onderwijl roepend dat hij het te druk met de praktijk heeft om antwoorden te geven?

Angela67

Angela67

11-02-2014 om 08:54

wow

jij hebt echt hele goede marketinginzichten onno, zo krijg je bezoek
gr Angela
ps zet je even de sheets op googledocs? dan kunnen we meteen meelezen!

vaccinatieschade

http://tinyurl.com/lyn925f

skik

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-02-2014 om 09:33

Meeting

Misschien een leuke lokatie voor een OO-meeting?

Rafelkap

Rafelkap

11-02-2014 om 09:45

ghettoblaster

Nemen we een ghettoblaster mee voor wat leuke muziek, wat thermoskannen, koeltas met hapjes, ik zie het zo voor me.
Ik heb ook een zoon die heel leuk trompet speelt. Daar zijn jullie natuurlijk heel nieuwsgierig naar! Hij is dol op optredens!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-02-2014 om 09:48

Wel jammer

Wel jammer dat Onno ons vast niet gaat vertellen waar die lezing is.

Onno

Onno

11-02-2014 om 14:00

Vaccinatieverhalen

Misschien interessant om ook dit even te lezen. http://www.vaccinatieraad.nl/category/ervaringsdeskundigen

@Onno

Ik begrijp je actie en ongerustheid.
En dat we zorgvuldig moeten nadenken over de voor's en tegen's van inentingen.

Ik vraag me ook wel eens af hoeveel dode kinderen er te betreuren zouden zijn zonder vaccinaties?

Onno

Onno

11-02-2014 om 15:13

Op al die vragen

Op al die vragen kun je een antwoord vinden als je je ECHT verdiept in deze materie.

met andere woorden

"Op al die vragen kun je een antwoord vinden als je je ECHT verdiept in deze materie"

en daarvoor moet je dus NIET bij Onno zijn.

Onno

Waar en wanneer is die lezing dan?

Groeten,

Temet

Onno

Onno

11-02-2014 om 18:57

Website

Gewoon even op mijn site kijken.

Tango

Tango

11-02-2014 om 21:19

En hoe heet die site dan?

Ziet titel!

Onno

Onno

11-02-2014 om 22:43

Ik dacht dat iedereen die wel kende hier.

www.harrysmit.com

Jasam

"Ik vraag me ook wel eens af hoeveel dode kinderen er te betreuren zouden zijn zonder vaccinaties?"

Zie linkje in post #4.

skik

@Skik

Ik bedoel, als we nu helemaal nooit één vaccinatie hadden gebruikt, wereldwijd, hoeveel doden zouden er dan nu te betreuren zijn aan ziektes waarvoor nu al jaren wordt ingeënt.

Dan hadden we nu iig geen discussies over overbevolking.
Ook geen labeltjes aan kinderen hangen die in verband worden gebracht met een vaccinatie.
Hadden die kinderen er dan niet geweest?

Stenna

Stenna

12-02-2014 om 00:29

helemaal waar

"Met wat angstige duimzuigerij en verkeerde aannames kom je er niet. je zult je er echt in moeten verdiepen om keuzes te kunnen maken."

Inderdaad.

Evanlyn

Evanlyn

12-02-2014 om 10:03

Jasam, labeltjes

Ach, dan hadden we weer wat anders moeten verzinnen als veroorzaker van de labeltjes; aardstralen of zo. Het is zo fijn voor mensen om te denken dat ze controle kunnen hebben over iets oncontroleerbaars.

Die kinderen waren er allang voor de vaccinaties en zullen er ook altijd blijven, alleen herkennen we ze nu beter. En we zijn een beetje afgestapt van het idee dat sommige kinderen gewoon niet deugen en zullen opgroeien voor galg en rad. Gelukkig maar.

Dalarna

Dalarna

12-02-2014 om 10:31

Jasam

In ieder geval voor mazelen geldt dat ongeveer 1 op de 1000 overlijdt.

jammer Onno

Jammer Onno, dat je op zo'n agressieve manier ons laat weten dat je een lezing geeft. Vanwege de discussies die hier altijd gevoerd worden, had ik best willen komen luisteren, maar erg welkom voel ik me niet. Je begint al met aannames over mijn standpunt: angstige duimzuigerij en verkeerde aannames. Hoe weet je dat nou van me?

Of doe je dit op deze manier omdat je wete dat je geen reclame mag maken voor jezelf?

Ise

Stenna

Stenna

12-02-2014 om 21:46

Iselo

met angstige duimzuigerij en verkeerde aannames bedoelt hij toch zichzelf, dacht ik? Ik nam aan dat hij zich nu eindelijke echt in onderzoek en bewijs had verdiept en die ommekeer ging presenteren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.