Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-10-2012 om 13:22
Goedemiddag,
Morgen kunnen wij terecht bij SEIN dus dat is binnen 2 weken nadat ik na veel vijven en zessen toch een verwijzing heb gekregen (van de huisarts, niet van het ZKH)
Dochter is op verzoek van SEIN toch nog niet begonnen met medicatie dus ik ben erg benieuwd !
Ik hou jullie op de hoogte.
Groet,
HKH
30-10-2012 om 17:06
Succes
Wat snel opeens. Heel veel succes en ik hoop dat ze je dochter daar goed kunnen helpen.
31-10-2012 om 08:25
Zet 'm op!
Ik zal voor jullie duimen, dat het allemaal naar tevredenheid verloopt en dochter zich beter gaat voelen!
groeten albana
01-11-2012 om 13:21
Sein
Wat een verademing, de rust en de tijd die genomen wordt bij SEIN.
Het is een heel lang verhaal maar gaan toch starten met medicatie in een heel rustig tempo. Zonder is bijna niet vol te houden, geeft dochter nu zelf ook aan.
Over 4 weken opbellen hoe het gaat en nieuwe afspraak maken. Dossier was ondanks diverse verzoeken van HA en SEIN zelf niet door het ZH doorgestuurd maar dat haf ik eigenlijk gezien de afgelopen weken ook niet verwacht !
ben echt blij, hoe raar dat ook klinkt..
bedankt allemaa.
Groet,
HKH