Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Yaron

Yaron

15-10-2016 om 09:53

tweede keer zweepslag in twee maanden

Begin augustus werd ik wakker met veel pijn in mijn kuit, na een week een echo gehad, waaruit bleek dat ik een scheurtje in mijn kuitspier had, een zweepslag dus. Na een week of zes zou het over moeten zijn. Na drie weken werd de pijn veel minder en na zes weken was de pijn echt weg. Nu een aantal weken later heb ik weer net zo'n pijn als begin augustus, gisteren ben ik er mee opstaan en lopen lukt vandaag bijna niet. Weer pijn op precies dezelfde plek en weer zonder dat ik het gemerkt heb. Maandag ga ik naar de huisarts, maar heeft iemand hier dezelfde ervaring, spontaan en dan ook nog twee keer achter elkaar?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

15-10-2016 om 10:33

Gevoelige plek

Ik heb het een tijdje geleden gehad en merk dat mijn kuit nog steeds soms gevoelig is. Gelukkig geen ervaring met spontane zweepslag, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het er zo makkelijk inschiet. Ik sprong weliswaar van een stoel toen het gebeurde, maar het is ook weer niet zo dat ik echt heel gek deed.

Dot

Dot

15-10-2016 om 16:08

Eerste x na scheuren enkelbanden stond ik voor het aanrecht toen het gebeurde en 2 mnd later in m'n slaap, zelfde been. Na drie weken nog wel gevoelig maar dat slijt wel weer. Rust en koelen is het advies dus dat doe ik dan maar weer graag. Tis niet zo dat het afgescheurd is dus persoonlijk ga ik er niet mee naar de dokter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.