Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mijntje

Mijntje

02-02-2016 om 13:17

Tandarts gezocht in de stad Utrecht

Onze tandarts, bij wie ik al kom sinds ik tanden heb (toen nog bij zijn voorganger) is verhuisd, 200 km verderop.. Dat wordt mij te gortig
Dus ik zoek een tandarts voor ons en onze zoon, liefst in de stad Utrecht.
Weet jij iemand?

Ruben

Ruben

02-02-2016 om 17:22

Tandarts Utrecht

Je kan via deze website goed zoeken naar een tandarts in Utrecht:

http://www.tandarts.nl/tandarts-utrecht

Lou

Lou

02-02-2016 om 19:22

Boehmer

Ik ben blij met Boehmer op de Nachtegaalstraat.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

02-02-2016 om 19:31

Boehmer idd

Die wilde ik ook net noemen.

Mijntje

Mijntje

03-02-2016 om 09:49

aha bedankt

Ik zoek idd goede eigen ervaringen, want al die sites met beoordelingen zeggen mij minder.
Dank jullie wel! Die Boehmer is wel een hele verbouwer zie ik, maar periodieke controles zal ie ook wel kunnen.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

03-02-2016 om 10:38

mondhygienistes

Boehmer werkt vooral met periodieke controle door mondhygiënistes; dat vind ik wel prettig. Zij controleren, verwijderen tandsteen en polijsten. Volgens mij kunnen ze in voorkomende gevallen ook boren, maar dat is bij ons nog niet nodig geweest. Boehmer zelf komt eigenlijk pas in beeld bij bijzonderheden. Maar het is iig een geschikte vent en zijn mondhygienistes zijn over het algemeen erg aardig. Er was er eentje waar ik wat minder blij van werd, maar die is volgens mij weg.

Lou

Lou

03-02-2016 om 15:40

Lelietje

Ha, precies mijn ervaring. Eén mondhygiëniste was zo vreselijk onbeschoft tegen mijn dochter dat ik heb geklaagd, toen bleek ik niet de eerste te zijn en hadden ze al besloten haar te ontslaan. Dat zal diegene misschien geweest zijn die je bedoelt, zij is inderdaad weg. De anderen zijn vriendelijk en doen hun werk gewoon goed. Boehmer zelf is ook erg prettig, werkt snel en houdt er rekening mee als je het doodeng vindt (zoals ik).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.