Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

tandarts

Net naar de tandarts geweest met mijn zoon, hadden een andere tandarts en we moeten beiden terug komen om te vullen.
Maar we hebben beiden geen goed gevoel bij deze man kunnen wij nu vragen om bij èèn van de andere tandartsen terug te komen voor het vullen ?

bloemetje

bloemetje

06-02-2015 om 17:13

natuurlijk

Ja, natuurlijk kan dat. Jij bent gewoon de klant, jij betaalt de rekening. En jij bepaalt door wie je behandeld wil worden.

Jip

Jip

07-02-2015 om 09:24

Hoe komt dat zo?

Wat ik niet begrijp is hoe je bij deze tandarts bent terecht gekomen. Is het een grote praktijk? Ik zelf zit hier ook bij een praktijk met drie tandartsen maar ik krijg wel altijd dezelfde, zou ook niet anders willen.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-02-2015 om 13:25

Tandartsen kun je vrij kiezen

Ik vraag me alleen wel af waarom je nu bij een tandarts was waar je normaal niet heen ging en vervolgens niet tevreden bent en weer naar een ander wilt. Was deze andere tandarts geen eigen keus dan?

annemarie

annemarie

07-02-2015 om 13:33 Topicstarter

tandarts

Het is een praktijk waar meerdere tandartsen werken hadden een afspraak maar onze tandarts die we normaal hebben was er nu niet (ziek denk ik)
En was dus een invaller denk ik

Ziek.

Afspraak maken bij je eigen tandarts om te vullen, geen probleem toch?

Tango

Tango

10-02-2015 om 20:52

Is er haast bij

Als er geen haast bij is zou ik gewoon wachten tot je eigen tandarts terug is. Moet het wel snel dan misschien een andere tandarts vragen uit dezelfde praktijk en gewoon even navragen waarom jullie eigen tandarts er niet is. Is helemaal niet vreemd als je dit doet.
Overigens hier een soortgelijk verhaal. Wij hadden een hele fijne tandarts die vertrok naar een andere praktijk. De tandarts die er voor in de plaats kwam vonden wij niet prettig. We hebben toen gevraagd of we naar de oude tandarts terug konden (dus naar die andere praktijk). Was geen probleem, dus inmiddels overgestapt, naar alle tevredenheid.

mama2

mama2

12-02-2015 om 13:45

Tuurlijk

natuurlijk mag je zelf bepalen bij welke tandarts je de afspraak wil. Hier werken wij met 4 tandartsen, maar in principe ieder zijn eigen patiënten. Het komt wel eens voor dat een andere tandarts de patiënten overneemt door ziekte of andere afwezigheid, maar plannen daarna de afspraken weer in bij de eigen tandarts. Bel de praktijk even op. Je mag gerust zeggen dat je je prettiger voelt bij je eigen tandarts hoor en dat je daar liever de afspraak hebt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.