Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bertje1

bertje1

28-05-2016 om 22:47

spoed! hyrax,spin

zoon heeft (als 3e kind) een spin danwel hyrax.
nu heeft hij inderdaad een 'spleet' tussen de tanden, maar, heel vreemd, volgens mij was dat bij de andere kids niet zo, gaan zijn voortanden ook naar VOREN... dat moet volgens mij niet. wie heeft dit ook gehad??? wie weet hoe het werkt?

bertje1

bertje1

28-05-2016 om 23:19

aanvulling

o ja, zijn tanden stonden al een beetje scheef (door teveel ruimte rechts, had hij de 'spleet' van de voortanden niet netjes onder zijn neus, nu wordt het echter erger... ik moet maandag naar ortho, maar denk dat ik morgen gewoon maar niet draai.

Tango

Tango

29-05-2016 om 20:18

Ortho

Fijn dat je morgen naar de ortho moet. Dan kan je het meteen vragen. Ik zou inderdaad ook gewoon een keertje niet draaien. Kan geen kwaad. Dochter hier had destijds ook een spin. Ik heb toen ook een paar dagen niet gedraaid omdat ik het gewoon niet durfde en man de handeling niet had gezien. Die is toen daarna mee gegaan naar de ortho en heeft het daarna steeds gedaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.