Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Slechte bloeduitslag


Index224

Index224

23-06-2023 om 09:10 Topicstarter

Helaas niet gebeld.. Net dus zelf weer achteraan gebeld en ze zouden er achteraan gaan.. Zeer frustrerend.

Index224

Index224

03-07-2023 om 10:33 Topicstarter

Helaas nog altijd niks gehoord van de arts . Ik heb inmiddels al een aantal keer erachteraan gebeld. Enige wat de telefoniste kan doen is nogmaals vragen of de arts mij belt. Maar gebeurt niet..  

Via de huisarts? Als die belt, krijgt die echt wel sneller antwoord, lijkt me. Ik vind het echt slordig hoe dit loopt. 

Index224

Index224

03-07-2023 om 16:10 Topicstarter

Mija schreef op 03-07-2023 om 10:44:

Via de huisarts? Als die belt, krijgt die echt wel sneller antwoord, lijkt me. Ik vind het echt slordig hoe dit loopt.

Je hebt gelijk inderdaad. Via de huisarts heb ik het nog niet geprobeerd. Ga ik morgenochtend bellen. 

Heb je inmiddels wat gehoord?
Sini

Index224

Index224

09-07-2023 om 14:39 Topicstarter

Helaas nog geen nieuws.. Heb nog steeds niets van de arts vernomen, zelfs niet na contact met mijn huisarts. Heel frustrerend. Het kost me allemaal ook veel energie om er steeds achteraan te gaan. Wel heb ik komende week al de afspraak. Ik heb dus besloten om die afspraak af te wachten en daar mijn vragen te stellen. 

Ik zou voor nu ook de geplande afspraak afwachten, maar het zeker wel ter sprake brengen. Ik vind het echt zeer nalatig iemand zo in spanning te laten wachten, zeker als je er een aantal keer zelf achteraan gebeld hebt.

succes komende week!

Index224

Index224

14-07-2023 om 07:22 Topicstarter

Dank iedereen met het meeleven. Ik ben heb de afspraak gehad en heb geen kanker. Wel heb ik endometriose en adenomyose, wat de hoge waarde veroorzaakt.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.