Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Verhuiswagen

Verhuiswagen

16-11-2016 om 17:41

Schildklier

Enkele weken geleden heb ik een MRI gehad ivm een nekhernia. Nu bleek ik geen nekhernia te hebben maar artrose. En ze vonden een verdachte knobbel in mijn schildklier! Daar word ik in december verder op onderzocht. Nu heb ik al jaren veel vage klachten en als ik zoek op internet word ik er niet vrolijk van. Kan eigenlijk 95% aanvinken. Ik ben zoo moe, voel me beroerd , overal pijn, kan niks hebben. T lukt me net om te werken maar ik val 3 avonden in de week op de bank in slaap. De daglichtlamp die voorheen soelaas bood heeft geen effect. Iemand hier ervaring mee? En hoe kom ik deze maand door?

Labello

Labello

16-11-2016 om 17:51

ervaringen

Voor ervaringen en vragen van lotgenoten kun je terecht op de facebookpagina van schildkliertje. Voor informatie kun je kijken op de blog van schildkliertje.blogspot.nl
Sterkte de komende tijd en ook daarna.

Bloemetje11

Bloemetje11

18-11-2016 om 10:21

Ervaringsdeskundige

Hier helaas veel ervaring met de schildklier. Is er al bloedgeprikt ? inderdaad veel informatie op de facebookpagina van Schildkliertje. De waardes van je tsh, t3 en t4 luisteren erg nauw ook al voldoen ze aan de normen. Voor jou kan een net iets hogere of lagere waarde beter zijn. Ga je goed informeren. Ook (huis) artsen gaan hier vaak verschillend mee om of missen eenvoudigweg de kennis.

Bloemetje11

Bloemetje11

18-11-2016 om 10:24

Nabrander

Google eens op hypothereoide.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.