Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Laura

Laura

30-03-2014 om 22:35

Plopjes in vagina sinds plaatsing Mirena

De titel zegt het al...
Ik heb vorige het spiraal laten plaatsen, het was nogal een gruwelijke ervaring omdat mijn baarmoeder overgevoelig is.
Ik heb dus sinds deze geplaatst is last van plopjes/ overtollig lucht uit mijn vagina. Ik heb steeds het gevoel dat ik moet knakken.
Ik heb er al wat op gegoogeld maar kan er niets over vinden!
Ik denk niet dat het spiraal gezakt is want ik voel van binnen niets
Wie weet wat dit is?

Moeder

Moeder

30-03-2014 om 22:44

Laten checken

Ik herken het niet en misschien gaat het ook wel weer vanzelf over. Maar ik wil je wel op het hart drukken om over een tijdje te laten checken of je mirena nog op z'n plek zit.
Ik heb lang geleden eentje laten zetten en in eerste instantie voelde mijn man de draadjes. Later niet meer maar daar hebben we niks achter gezocht totdat ik zwanger bleek. Hele ding was nergens meer te vinden. Geen idee waar het is gebleven maar ik was pas gerust toen er een gezonde zoon werd geboren zonder spiraal op z'n kop

Nastia

Nastia

30-03-2014 om 22:51

Inderdaad

Hier geen herkenning, ook niet van een Mirena die aan de wandel gaat. Hij heeft keurig 5 jaar op z'n plek gezeten en z'n werk gedaan, en daarna zonder problemen verwijderd. Zonder rare bijverschijnselen. De draadjes waren wel voelbaar (moet je volgens mij zelf ook elke maand even checken, Moeder ) maar niet hinderlijk.

Als je twijfelt zeker even bij de huisarts/gynaecoloog langs om te checken of alles op z'n plek zit.

Herkenning

Ik herken het wel. Ik heb nu voor de tweede keer de mirena (en in september krijg ik weer een nieuwe) en bij beide keren heb ik de eerste maanden last van gekke plopjes gehad. Alsof er luchtbelletjes ontsnappen. Ik kan het niet goed omschrijven. Maar goed, het was maar een paar weken en verdween toen vanzelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.