Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

MoedervanA

MoedervanA

28-01-2016 om 20:01

Pijnscheuten in vingers bij dochter

Mijn dochter van 16 heeft sinds een week of twee heeft pijnscheuten (soort bliksemschicht in ringvinger beginnend in de hand) en ook tinteling in de vinger. In de pink heeft ze alleen tinteling. Het houdt steeds een paar minuten aan, daarna is het weg.

De pijn is nog wel te doen, maar toch wel vervelend.

Het is niet duidelijk gerelateerd aan iets doen of pakken. Gebeurt ook als ze in ruste is. Maar ook als ze bezig is.

Ze heeft het tot nu toe niet dagelijks, maar soms heeft ze het een paar keer per dag.

Is er iemand die dit herkent en/of weet wat het zou kunnen zijn?

Herkenning.

http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/patienteninformatie/zenuwletsels/carpaal-tunnel-syndroom

Maar ben geen dokter, het lijkt of er een zenuw klem zit. Zenuwpijn is vaak een tintelende pijn.

ulnaire zenuw klem

google eens op ulnaire zenuw, ik heb het ook en wordt in februari geopereerd.
sini

MoedervanA

MoedervanA

06-02-2016 om 22:08

bedankt zover

Bedankt voor jullie reacties. Die ulnaire zenuw zou het wel kunnen zijn. Wel naar als ze geopereerd zou moeten worden.

Mocht iemand anders nog ideeën hebben, hoor ik het graag. Misschien moeten we maar bij de huisarts langs. Ze heeft nagenoeg elke dag pijnscheuten.

Niki73

Niki73

09-02-2016 om 15:08

Fysio

Ze krijgt waarschijnlijk eerst fysio, dat is niet zo naar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.