Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pardoel!

Pardoel!

19-01-2016 om 00:24

Pijnlijke testikels bij zoon

Mijn zoon werd opgeroepen om bij de schooldokter te komen, waarbij een vragenlijst ingevuld moest worden. Er stond een vraag bij of hij seksuele voorlichting heeft gehad, hier konden we gewoon ja op antwoorden, maar hij vertelde of vroeg iets waar ik zo geen antwoord op wist en de schooldokter uiteindelijk ook niet 1, 2, 3.

Hij is 14 en een normale puber, met alle zaken die daarbij komen. Hij geeft aan dat als hij is klaargekomen zijn testikels pijn doen, beetje lijkend op buikpijn, soort aandrang, maar het komt alleen na het masturberen voor. De schooldokter en de huisarts konden niet iets vaststellen, lichamelijk lijkt het in orde. Zoon gaat er nuchter mee om, maar het zit hem niet lekker en mij ook niet. Hebben jullie dit ooit gehoord of zijn er misschien vaders die vroeger zoiets hadden?

Ad Hombre

Ad Hombre

19-01-2016 om 09:03

Epididymale hypertensie

Zijn dat soms vrouwelijke artsen? Dat ze dat niet weten!

https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls

Ik had het vroeger ook en nog wel eens. Kan ook best na het klaarkomen voorkomen. Het kan behoorlijk pijnlijk zijn zodat je moeilijk loopt. Blijkbaar hebben niet alle mannen er last van. Ik maakte me er vroeger ook zorgen over. Niet doen, is normaal en gaat gewoon weer weg, meestal na een half uurtje of zo.

Fijn dat je mama dat tegenwoordig gewoon op het Internet kan vragen. Dat had ik vroeger niet!

Ava

Ava

19-01-2016 om 11:52

Navragen

Navragen bij huisarts, anders?

Nimbo

Nimbo

24-01-2016 om 10:33

mijn man

Heeft dat soms gehad. Bij hem bleek zijn urinebuis een soort knikje te hebben waardoor het niet altijd goed soepel ging. Hoe dan ook hij is daar aan geholpen en daarna was dat weg, dat gevoel. Kan misschien iets te maken hebben omdat sperma ook op een bepaald moment de urinebuis ingaat en misschien als het niet makkelijk door kan lopen een bepaalde druk op de ballen veroorzaakt.
Heeft jouw zoon wel eens een blaasontsteking gehad?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.