Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

pijnlijke borsten

Het laatste half jaar merk ik dat ik, een week voor mijn menstruatie last heb van erg pijnlijke borsten. Vroeger had ik dat ook wel een beetje, maar was dat meer een soort van vervelend gespannen gevoel. Nu doet het zoveel pijn, dat ik niet meer een BH kan dragen. Als ik een baby zou hebben, zou ik de kleine even aanleggen om de spanning eraf te halen, zeg maar - zo voelt het ongeveer. Ik ben nu 47 jaar, is dit een teken van de overgang?

Ik denk het wel

Ik ben ook van jou leeftijd en herken het helemaal. Ben blij als ik begin van de avond mijn harnas kan uitgooien. Mijn b.h. heb ik de rest van de dag wel braaf aan, zonder is geen gezicht. Volgens mij is het een normaal iets, inderdaad hormonen kwestie.

ff zo

ff zo

09-09-2014 om 22:10 Topicstarter

ja, google is your best friend

Na het stellen van de vraag hier vond ik e.e.a. via google: http://www.vrouwenovergang.nl/overgang_verschijnselen/borsten.php

heel herkenbaar, zoals het daar beschreven staat. Nou ja, dan moet ik er maar mee leren leven. In ieder geval niet iets om me ongerust over te maken, dus.

PS je nick lijkt aan te geven dat je nog maar 40 bent - 7 jaar geleden aangemaakt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.