Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-05-2013 om 18:29
Al langer heb ik pijn rechts onder in de buik, pijn is er meestal continu, soms ook even weg, hooguit een dag weg dan komt het terug. Als ik heel nodig moet plassen en geplast heb trekt de pijn naar boven, duurt soms uren voordat dat weer zakt. Als ik zwaar til ook. Vrijen doet soms ook zeer. Ik weet dat ik naar de dokter moet, maar herkent iemand dit?
Chantal
12-05-2013 om 19:10
Rechtsonder
dan denk ik meteen aan de blindedarm, of is die er al uit bij jou? Het is bij mij al heel lang geleden (ik was 7) maar het was dacht ik geen komende en gaande pijn. Maar het lijkt me echt iets voor de dokter om te onderzoeken. Sterkte.
15-05-2013 om 21:20
Eierstok onsteking
had ik vorig jaar, het kwam een vrijdagmorgen op ,stekende pijn, kon gelukkig smiddags nog naar de huisarts gegaan en bleek een eierstokontsteking!!meteen een kuur gekregen!