Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Janneke

Janneke

04-02-2015 om 21:46

Pijn bij plassen na SOA-test

Vandaag een SOA-test gehad met vaginale kweek. Ik had van tevoren geen klachten (de test is puur om zeker te zijn dat ik geen SOA heb) maar meteen na de test had ik vreselijke pijn bij het plassen en wat bloedverlies. Ook nu, een halve dag verder heb ik nog steeds veel pijn bij het plassen. Heb de GGD hierover gebeld maar zij herkenden het niet en konden me dus ook geen advies geven. Herkent iemand dit en heeft iemand tips tegen de pijn?

Monique D*

Monique D*

04-02-2015 om 21:52

Nee, ik herken het niet

Nee, ik herken het niet. Het kan zijn dat je tijdens die test een infectie heb meegekregen??

Als ik jou was zou ik een bezoekje brengen aan de huisarts.

amk

amk

05-02-2015 om 09:23

klinkt als

blaasontsteking, en toevallig net na dat onderzoek. Kan daar geinfecteerd zijn, kan ook al sluimerend geweest zijn en dat je ook als je niet dat onderzoek had gehad, ook deze pijn zou hebben gekregen.

Plasje opvangen en even naar de huisarts.

Janneke

Janneke

05-02-2015 om 12:25

Vandaag

Dank je wel voor het meedenken maar het is geen blaasontsteking. Die heb ik twee keer gehad en zou ik wel herkennen. Dit voelt meer alsof er een wondje of scheurtje zit.
Gelukkig is het vandaag al minder pijnlijk dus ik hoop dat het binnen enkele dagen helemaal weg is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.