Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tango

Tango

05-01-2014 om 22:13

Opgezette voet, niet blauw

Sinds enkele dagen heb ik opeens een dikke, opgezette voet. Het begon eergisteren met pijn midden op mijn voet. Ik heb er niet al te veel aandacht aan besteed en omdat ik met man een paar dagen weg was, 's middags zelfs nog een flinke wandeling door de duinen gemaakt. De pijn was toen nagenoeg weg. Bij terugkomen was de voet opgezet en kreeg ik mijn schoen wat moeilijk uit. De volgende dag was de voet flink dikker geworden, bovenop en een beetje boven de enkel. Vandaag heb ik weinig gedaan, maar wat rust gehouden. Dit lijkt niet echt te helpen, de voet is nog steeds dik en pijnlijk, zowel bovenop (vlak voor de tenen) als net boven mijn voet, aan het begin van mijn been. Wat kan dit zijn? Het is niet blauw, ik heb voor zover ik weet geen rare beweging gemaakt.

Rafelkap

Rafelkap

06-01-2014 om 10:27

huisarts

Vreemd. Volgens mij kan het van alles zijn. Ik zou met zoiets even naar de huisarts gaan.

Puck

Puck

14-01-2014 om 14:07

trombose

Kan het ook trombose zijn? Zou net als Rafelkap even naar de huisarts gaan.

Puck

Puck

14-01-2014 om 14:07

Spuit 11

Oke... zie dat ik een beetje laat ben met mijn reactie. Ik hoop dat het ondertussen over is en dat het niets ernstigs was.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

15-01-2014 om 12:49

tango...

hoe is het nu?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.