Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-12-2015 om 19:19

Oorpijn bij doorkomen kiezen

Onze zoon is bijna 7. Vandaag had hij ineens erge pijn in zijn oor, ik heb hem hiervoor uit school moeten halen. Hij zei toen iets over dat het kwam door het eten van broodkorstjes.
Hij heeft nu nog steeds pijn, een paracetamol helpt maar even.

Zijn kiezen komen door en ik vraag me nu af of dit met elkaar te maken kan hebben. Bij kleine kinderen gebeurt dit ook wel.

Iemand hiermee ervaring?

Katniss

Katniss

08-12-2015 om 19:23

Dendy

Bij mijn oudste kwamen de achterste kiezen allevier tegelijk door. Dat resulteerde in een dikke wang en oorpijn (en een ritje naar de HAP op zaterdagochtend, omdat het plotseling midden in de nacht was opgekomen).

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-12-2015 om 19:31

Katniss

Ik neem aan dat de hap verder ook niets voor m kon doen?

Ik kreeg van de apotheek het advies om neusspray te gebruiken bij oorpijn, maar aangezien ik echt denk dat het om zijn kiezen gaat lijkt me dat niet nodig.

Dees

Dees

08-12-2015 om 19:34

Jawel

Ik denk het wel. Want het gaat meestal gepaard met een flinke verstopte neus en dat komt vaak ook gewoon door de kiezen.

Katniss

Katniss

08-12-2015 om 19:40

Nee

Ik was best wel geschrokken omdat ze dus ineens met een dikke wang wakker werd, echt net de bof. De arts-assistent vond het ook allemaal heel verdacht en toen hij in haar keel keek zagen we ineens op vier plekken bloedend tandvlees. Was dus een mega-uitbraak van nieuwe kiezen die allemaal in één nacht doorkwamen. Volgens mij heeft ze alleen paracetamol gekregen en verder moesten we het aankijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.