Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

maan.

maan.

11-10-2020 om 12:15

Oorontsteking -geen coronaklacht?

Jongste geeft in verleden vaker last gehad van oorontsteking en heeft er nu ook weer last van.

In de categorie coronaklachten zie ik geen oorontsteking staan. En aangezien ze er gevoelig voor is en amper de deur uit komt, heb ik ook geen vermoedens.

Maar mijn omgeving zegt dat oorontsteking ook een verkoudheidsdingetje is en dus wel degelijk corona-eigenschap. En deze week heeft ze (na lange tijd) een schoolles op locatie.

Les door laten gaan, skippen, aankijken of oorklachten doorzetten? Wat ik begreep gaat een test voor die tijd sowieso niet meer lukken.

ElenaH

ElenaH

11-10-2020 om 15:58

GGD?

Misschien de GGD even bellen met die vraag?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

11-10-2020 om 19:10

Omgeving

Ik zou in een situatie als deze niet te veel waarde hechten aan wat de omgeving zegt. Oorontsteking hoort idd vziw niet in het rijtje coronasymptomen, dus ik zou ze lekker laten kletsen in je omgeving. GGD bellen lijkt me dan ook niet nodig maar als het je geruststelt kun je dat natuurlijk altijd doen.

Huisarts?

Ik zou de huisarts bellen.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

11-10-2020 om 19:48

Die tip van Wil

vind ik zeker een goede bij een oorontsteking.

Tine Winkel

Tine Winkel

11-10-2020 om 22:26

Oorontsteking

Komt vaak voor na of bij n verkoudheid, maar kan ook zelfstandig optreden . Maar als jouw kind geen verkoudheidsklachten heeft gehad, lijkt t mij niet coronagerelateerd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.