Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jojo30

Jojo30

31-07-2017 om 18:52

Niet zwanger en ook niet ongesteld, wat betekent dan?

Hai all.

Eingelijk ben ik vandaag zou ongesteld, maar kwam niet en ging ik zwangerschapstest gedaan en zei dat ik niet zwanger bent. Als aankomende 1 week niks ongesteld en wat dan?

Mvg.

Sukke

Sukke

31-07-2017 om 19:12

Meer dan

Meer dan testen kun je niet doen. Sommige vrouwen meten pas laat voldoende hcg. Ook een bloedtest doet daar niet zoveel mee. Ik had pas iemand die precies op de grens zat, eigenlijk meer eronder. Die bleek dus wel zwanger, maar pas laat meetbaar.

Stress

Misschien heb je wat last van stress en komt het een week later.

Dat

er iets mis is met uw hormonenhuishouding en dat u zo snel mogelijk eens bij uw huisarts langs moet gaan.

40er

40er

04-08-2017 om 08:17

Jojo30

Ben je bezig om zwanger te worden?
Hoe vaak ik niet "over tijd" was in die periode. Je kunt er in je hoofd zo mee bezig zijn dat het later komt.
Als 30 je leeftijd is dan zul je waarschijnlijk nog geen overgangs klachten hebben, want dat is ook iets waardoor het onregelmatiger kan worden.
Ik hoop voor je dat je inmiddels meer weet, zo niet zou ik voor maandag een afspraak maken met de huisarts.

Sukke

Sukke

04-08-2017 om 10:13

Yvan

Ze had vandaag ( datum openingspost) haar menstruatie verwacht.
Ik denk dat een arts gek zou opkijken als je daarvoor zou komen, laat staan snel.
De marges die gynaecologen nemen voor onregelmatig en afwijkend zijn groter dan dit.
Mijn menstruatie verliep en verloopt wel vaker met uitzonderingen.

Het feit dat TS diezelfde dag al test, doet ook jij vermoeden dat ze zwanger wil worden óf onveilig heeft gevreeën.

Vaak komt de starter van een "paniekdraadje" niet meer terug. Ik hoop van wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.