Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sandra

Sandra

11-08-2016 om 10:53

Neuropathie

Hallo,

Door diabetes heb ik neuropathie aan mijn linkervoet. Dit is vastgesteld na een neurologisch onderzoek 2 jaar geleden . Er is me toen verteld dat er weinig tot niets aan te doen is. Alleen goed de diabetes onder controle houden en dat is gelukkig ook goed onder controle en stabiel.
Waar mijn klachten zich eigenlijk beperkten tot een slapend gevoel in de voet doet het nu ook pijn. Vooral bovenop mijn voet, als een soort aangezichtspijn. Ik let goed op de schoenen die ik draag. Slik soms een paracetamol maar vraag me af of er nou echt niets aan re doen is. Dus heeft iemand tips of ervaring , ik hoor het graag.

Hans

Hans

11-08-2016 om 19:55

Frems

Dag Sandra, er zijn zonder twijfel nog wat medicijnen voorhanden waar je betere resultaten mee kunt boeken (bv Lyrica) echter vaak kleven daar bijwerkingen aan.

Momenteel wordt er in het TweeStedenziekenhuis onderzoek gedaan naar een neurostimlatiemethode met de naam (verwijderd door forumbeheer). Hierover zijn al meerdere wetenschappelijke publicaties uitgekomen.

Meer informatie vind je op (Link verwijderd door forumbeheer)

Veel sterkte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.