Gezondheid
andrea2
27-11-2012 om 11:56
Nagekomen bericht :)
Ik weet niet of hier nog mensen lezen die 7 jaar geleden met ons hebben meegeleefd toen bleek dat onze zoon ernstig ziek was.
Via dit forum heb ik van me af kunnen schrijven en heel veel steun mogen ontvangen. Ons hele gezin heeft dat als ontzettend fijn ervaren.
Deze maand, 5 jaar na zijn laatste behandeling, is hij gezond als een vis verklaard en lijkt het alsof er niets is gebeurd.
Dat wilde ik de meelevers van toen even vertellen. Het is een lange moeilijke weg geweest maar we zijn er sterker uitgekomen!
Nogmaals,iedereen van toen, BEDANKT!
liefs
Andrea2 en Tim
Bellefleur
27-11-2012 om 13:02
Andrea,
Wat een ontroerend bericht. Ik heb de tranen in de ogen. En wat aardig dat je dat nog even komt melden.
Bellefleur
krin
27-11-2012 om 13:20
Goed nieuws
Daar kan een mens niet genoeg van krijgen.
Heerlijk om te horen dat hij er goed doorheen is gekomen (en jullie ook)!
IngridT
27-11-2012 om 13:48
Wow!
Ik weet het nog heel goed Andrea! Wat leuk dat je dit nog even laat weten....veel geluk verder met zijn allen!!!
Ingrid
Mien*
27-11-2012 om 16:44
Heerlijk!
zulke berichten wil ik elke dag wel lezen, en jullie natuurlijk helemaal! Wat fijn dat alles goed is/blijft!
Ely
27-11-2012 om 20:54
Wat een fijn bericht!
Ook al was ik hier zeven jaar geleden nog niet, evengoed blij met het goede nieuws! Heel veel gezondheid en geluk voor de toekomst!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
timsmama
27-11-2012 om 21:34
Wauw
Wauw, Andrea... is het echt allemaal alweer zooo lang geleden geweest? Ik kan me je verhaal nog goed herinneren. Wat een heerlijk en fijn bericht dat nu echt alles goed is, je trotse glimlach straalt uit je berichtje. Fijn!
Lekker samen genieten van elkaar en met elkaar!
liefs, timsmama
Josha
27-11-2012 om 22:19
Tranen in mijn ogen
Wat een geweldig bericht! Wow, de magische vijf jaars grens gezond en wel gepasseerd. Jouw verhaal en je geweldige zoon hebben me ontzettend geraakt.
Ik ben van nick gewisseld, maar ben je nog altijd dankbaar voor de geweldige Cars knuffel die je stuurde. Hij ligt nu op bed bij broertje.
jarenlange bezoeker
27-11-2012 om 22:31
Andrea
Herinner me je berichten nog. Wat geweldig!!! Wat is dat genieten.
Engeltje
28-11-2012 om 23:57
Wow!
Ja, dat kan ik me nog heel goed herinneren. En met een kind in de kennissenkring die nu hetzelfde meemaakt denk ik ook nog regelmatig aan jullie. Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat. Dat geeft ook weer hoop voor 'ons' patientje!
Engeltje
mirreke
29-11-2012 om 14:02
Wat heerlijk om te lezen
Ook ik weet het nog precies. Ik ben er ontroerd van dat je dit kunt en mag melden. Wat onnoemelijk heerlijk dat hij gezond is verklaard. Wat een periode zeg, zeven jaar alweer.
Veel geluk gewenst, voor Tim en jullie samen!
Mirjam
Geerke
07-12-2012 om 17:40
Wat fijn om te lezen
Dat alles weer goed is.
Super!! Wat lief dat je het komt zeggen.
liefs Geerke
Puck
09-12-2012 om 14:54
Wat lief dat je hieraan denkt
Ook ik heb je verhaal toen gevolgd en ben blij met je berichtje. Wat fijn dat het zo goed gaat.
Simone
12-12-2012 om 13:00
Gefeliciteerd!
Ik heb je destijds gevolgd en herkende meteen je naam. Heerlijk gevoel he dat hij helemaal schoon is. Hier een zoon die alweer 4,5 jaar geleden te horen heeft gekregen dat hij schoon was. Angst zal altijd blijven, in ieder geval dat is hier het geval. Ik wens jou en Tim een hele fijne en gezonde toekomst.
Liefs, Simone
Tineke
12-12-2012 om 21:33
Ontroerend nieuws
Zo mooi. Wat ben ik blij met je berichtje.
Veel geluk samen!
(ik lees het nu pas, kom niet zo vaak in deze rubriek)
andrea2
14-12-2012 om 15:04
Zoveel berichtjes
wat leuk! en lief! Ik had niet verwacht dat nog zoveel mensen hier zouden lezen...
In januari, als hij 12 wordt, hebben we beloofd een feest te geven om deze mijlpaal te vieren. ...iemand leuke ideeen? Helaas moet het een low budget event worden. Maar we maken er iets moois van
Liefs,
Andrea2
Mickey
18-12-2012 om 22:56
Wat fijn
Andrea, wat heerlijk om te lezen! Maak er maar een knalfeest van in januari
Anke2
18-12-2012 om 23:25
Super
Wat een goed nieuws!!!! De kinderen weten nog steeds dat we pakjes stuurden vanuit Duitsland naar dat "zieke jongetje". Ze hadden het er toevallig van de week nog over. ECHT SUPER NIEUWS!!!! Alles ook ok met de grote meid?
Maak er een fijn feest van ...