Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-04-2020 om 11:45
Sinds gisteren heb ik moeite met ademen, het voelt alsof ik niet tot een volledige inademing kan komen, soms lukt het in een andere houding wel een keer, maar geweldig gaat het niet. Ik heb afgelopen nacht gemerkt dat het heel vervelend is bij in slaap vallen, want steeds als ik bijna sliep, schrok ik wakker omdat ik het gevoel had geen lucht te krijgen.
Daarnaast hoest ik een klein beetje, het mag echt geen naam hebben, onder normale omstandigheden zou het me niet eens zijn opgevallen.
Ik ben bij vlagen erg duizelig.
Verder heb ik nergens last van, geen koorts, geen noemenswaardige hoofdpijn.
Ik heb de huisartsassistent gesproken, zij zegt dat ik gewoon moet afwachten, maar dat ik volgens de richtlijnen binnen moet blijven. Dus toen ik concludeerde dat ik niet mocht werken, zei zij dat ik dat met mijn werkgever moest overleggen, dat ze dat zo niet kon zeggen.
Ik heb geen cruciaal beroep, maar het is wel heel erg druk, in mijn team waren we gisteren maar met de helft van de mensen, dus het werk was gewoon niet op tijd af, waardoor het wordt doorgeschoven naar een volgende dag. Iedere dag wordt het dus drukker en wordt de deadline van die dag moeilijker te halen. Ik voel me er behoorlijk vervelend bij om thuis te blijven, maar gaan werken met het risico mensen te besmetten voelt ook helemaal niet goed natuurlijk.
Wat zouden jullie doen?
08-04-2020 om 16:45
Emmawee
Mooi beestje wel zo'n blauwe kip uit Noord-Holland.
Rode krullenbol
08-04-2020 om 16:48
P.S.
Wij hadden er zo eentje lopen op de kinderboerderij en die noemden we liefkozend 'de glas-in-lood kip'.
09-04-2020 om 02:38
Sammie
Voor iemand die het hoofd koel wil houden, weet jij maar niet van ophouden. Jij vond iets van mijn reactie tegen Blauwe Kip, dat mag, maar je moet ook weten tot waar je kunt gaan met wat je zegt. Ik vind dat je nu te ver bent gegaan.
Ik weet heel goed hoe erg het is, neem dat maar aan. Het zou fijn zijn als jij nu zelf óók liet merken dat er inderdaad ergere dingen zijn dan mijn uitspraken tegen Blauwe Kip.
09-04-2020 om 11:38
RK en Emmawee
Over morbide... Ja dat is het wel hè? Zo ben ik dan ook wel weer. Daarom vind ik bijvoorbeeld Dit was het nieuws ook wel grappig. Het is vaak op het randje.
Wat Purmerend betreft, dat wist ik niet. Grappig! Ik weet nu een paascadeautje voor mijn zus die momenteel (weer) op een IC werkt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.