Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

evenzo

evenzo

20-08-2014 om 09:14

mini plekje op borst

Ik heb een vreemd plekje op mijn borst; het lijkt een beetje alsof er een haar ingegroeid is, maar dan niet echt (die is meestal langer en rood of zo); het is een klein zwart puntje (speldenpunt), die moeilijk weg te krabben is; heb het nu weggekrabd, maar zie nog wat 'bruin' zitten, wat niet echt weg gaat. Het zit er al wel een week of... 3? Het zit vlak naast/rand van de tepelhof. Wat doen, wachten, of h.a?
of ja, geen pijn of knobbels er onder of deuken of zo

Voor alle zekerheid

toch even langs de huisarts. Al is het maar om te laten geruststellen.
Ik ben nadat ik een keer wat open gekrabd heb en er een ontsteking aan overgehouden heb iets voorzichtiger mee geworden.

Waarschijnlijk is het onschuldig.

Hadewich

Hadewich

20-08-2014 om 12:12

Mee-eter?

Is het niet gewoon een mee-eter? Maar bij twijfel gewoon even langs de huisarts!

evenzo

evenzo

20-08-2014 om 12:30

blerk huisarts

het vervelende: ik ken hem vanuit mijn 'beroep', daarbij heb ik wat gene (kleine borsten) dus ik sta niet te springen.
jaja ik weet dat het stom is en dat ik me niet hoef te schamen hij ziet vast van alles, maar heb niet zo'n lust om te gaan... als het MOET ga ik wel hoor, zo erg is de 'angst' niet...
nog meer tips?

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

20-08-2014 om 13:02

jeetje....

zorg anders eerst eens dat je een huisarts hebt waar je gemakkelijker heengaat!
Maar je moet zo'n raar plekje wel even laten zien, hoor!

Barvaux

Barvaux

20-08-2014 om 13:36

nou inderdaad

Als je je al schaamt omdat je wellicht kleine borsten zou hebben zou ik ook een andere huisarts zoeken. Nooit daar met je 'billen bloot' gehoeven? Of kan dat jou niet schelen?

evenzo

evenzo

20-08-2014 om 21:38

eh, nee

heb nooit iets. uitstrijkje doet de assistente

Andere huisarts

Waarschijnlijk is het een mee-eter, dacht ik ook als eerste aan. En op zoek naar een andere huisarts. Ik zou ook geen huisarts willen waarmee ik persoonlijk of zakelijk een band heb.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.