Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anoniem

Anoniem

16-09-2014 om 12:17

Met oorontsteking naar buiten

Zouden jullie met een dreumes met een oorontsteking naar buiten gaan? Ze is hartstikke verkouden en vanmorgen bleek ze bij de huisarts ook een oorontsteking te hebben. Met een verkoudheid ga ik altijd een flinke tijd naar buiten met haar, frisse lucht is dan wel goed en gezond en kan zelfs de symptomen tijdelijk verlichten. Maar met een oorontsteking, werkt dat net zo dat naar buiten gaan fijn is? Want dan neem ik haar zo even mee wandelen.

Druif

Druif

16-09-2014 om 12:19

Merk je toch?

Als ze het niet fijn vindt, kun je dat toch aan haar merken? Moeilijk kijken, huilen?

Ik zou het wel proberen, afleiding helpt meestal wel.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

16-09-2014 om 12:22

proberen

Misschien dat je het zere oortje een beetje uit de wind kan houden. Maar verder zou ik gewoon een wandelingetje gaan maken. En niet te warm inpakken, want het is heel benauwd buiten.
En idd, je merkt het vanzelf als het geen succes is.

Hadewich

Hadewich

16-09-2014 om 13:31

Watje in het oor?

Vroeger kregen wij een watje in het oor, houdt de wind er uit. Maar ik weet natuurlijk niet of ze dat wil...

Evanlyn

Evanlyn

16-09-2014 om 13:39

nee

met een fikse oorontsteking naar buiten is vre-se-lijk. Ik moest wel omdat ik naar mijn werk moest, maar ik had drie hoofddoeken om. Vlak na 9-11, dus ik kreeg aardig wat vuile blikken en een oud dametje schoot verschrikt weg toen ik even in mijn tas rommelde.

Mama van S

Mama van S

16-09-2014 om 13:56

Even gewandeld

In de draagdoek op de rug want ze is zo slap als een vaatdoek. Maar echt te warm voor (voor mij want het zweet loopt van mijn rug af, en voor haar want ze heeft ook flinke koorts). Dus we zijn weer binnen. Ze viel wel in slaap dus blijkbaar was het wel even fijn. Misschien vanavond dan nog proberen als het wat koeler is.

tante Sidonia

tante Sidonia

18-09-2014 om 11:39

de cadans

Van het wagentje kan ontspannend werken, sneu he, zo'n kleintje.
Ik weet nog dat mijn zoon als een dood vogeltje op de bank lag. Ineens kwam hij overeind en zei: mam, er is vuurwerk in mijn oor! Vervolgens kwam er direct daarna een vieze bruine sliert uit zijn oortje. Maar de opluchting was groot. Het was toen dus geknapt, maar niet zo erg dat het helemaal opengescheurd was of zo.
Hij had het soms zo erg dat allerlei andere kliertjes mee gingen doen. Dan geven ze wel anti biotica he?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.