Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Elsa

Elsa

21-05-2017 om 22:55

jeuk aan rechter tepel

Ik heb al maanden jeuk aan mijn rechter tepel. Al vaak bij de huisarts geweest; zalfje tegen schimmelinfectie, zalfje tegen een allergie, mammografie laten maken, alles negatief. Dat is natuurlijk mooi, maar het blijft jeuken. Je ziet er niets aan. De huid is ook niet droog, niet schilferig, geen relatie met menstruatie, niks, alleen jeuk, veel jeuk. Herkent iemand dit en nog beter: hoe kom ik er vanaf?

ik heb t

met bepaalde bh of juist shirt als ik geen bh aan heb, lijkt wel of ik op de stof reageer?

Angela67

Angela67

22-05-2017 om 12:03

diverse zalfjes

op zich zou er iets te vinden moeten zijn dat de jeuk vermindert. Als je dat toch weet te vinden samen met je huisarts (dus meerder schimmelwerende zalfjes proberen en ook een iets sterkere cortisonzalf bijvoorbeeld) dan heb je in ieder geval een goede symptoombestrijding. (en kun je vandaar uit weer verder naar oorzaak/oplossing zoeken). Dus ik weet niet hoe creatief je huisarts is, maar ik zou 'n lijstje maken van wat je zelf kunt vinden op google en als huisarts daar niet voor openstaat zou ik doorverwijzing naar dermatoloog vragen.
gr Angela

Kristen

Kristen

27-05-2017 om 01:26

Ellende..

Wow! Dat klinkt als een aardige berg die op je pad komt, iets wat wel echt hard op je afkomt. Volgens mij sta je al aan de afgrond, en dat is verdomd logisch. Ik heb hetzelfde meegemaakt; vandaar dat dit me raakt. Ik had een tijdje terug schedelletsel, en na het herstel kreeg ik wel erg last van mijn tepels. Heb je geprobeerd om je kleding uit de droger te mijden? Het kan zijn dat dit een probleem is, althans dat is wat ze tegen mij zijden. Maar het deed mij ook niet van mijn probleem bevrijden, ik blijf lijden. Soms kijk ik naar een kinderfoto; en dan denk ik; toen was alles nog goed. Nu zit ik een beetje met de weemoed. Niets maakt mij nog blij, niet voelt vrij, ik heb het ongeluk aan mijn zij, ik hoop dat het tij keert, dat het me wat leert, maar het is een feit dat het me erg bezeert. Ben ook spontaan naar het christendom bekeerd, maar het mocht niet baten. Zelfs God zal me alleen laten, terwijl het leven aan mij heeft gevraten. Ik liep laatst door het park, en een boomvalk floot zacht. Dacht ik mooi even geluk gevonden te hebben, maar daarna liep ik met mijn bakkes in een hoopje spinnenwebben, jakkes!
Ik voel je pijn.

Pleun

Pleun

27-05-2017 om 01:26

Spiraaltje

Kan het zijn dat het komt door je spiraaltje? Voor mijn overgangsperiode heb ik wel eens een spiraaltje laten plaatsen waarna ik ook in alle heftigheid last kreeg van extreme jeuk aan mijn linker tepel en aan mijn de rechter flank van mijn venusheuvel. De dokter zei dat het iets met de oriëntatiegraad van het werkzame medicijn in het spiraaltje te maken kon hebben. En jawel, na het verwijderen van het spiraaltje was dit bij mij weg. Ik kon wel juichen van blijdschap. In mijn (schijn)heiligheid heb ik zelfs God even bedankt want ik werd helemaal manisch van dat gekriebel. Alsof er honderdduizend kleine kaboutertjes over me heen liepen!

rode krullenbol

rode krullenbol

27-05-2017 om 10:07

Naar aanleiding van Kristen

Ouders Online en troost gaan hand in hand: Sint Nicolaas is weer in het land!

Marga

Marga

27-05-2017 om 10:36

Volgens mijn zijn Kristen en pleun

Ook bij het draadje van de airfryer actief met de onderbroekenlol.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.