Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Katniss

Katniss

01-11-2013 om 17:25

Ingetrokken tepels

Mijn moeder (63) heeft deze week een mammografie gehad omdat de tepels van beide borsten ineens ingetrokken waren. Ze heeft voor volgende week een afspraak staan om de uitslag te bespreken. Volgens haar was er op de mammografie weinig te zien, en ik verwacht ook niet dat het iets kwaadaardigs is omdat je dat meestal natuurlijk niet in beide borsten tegelijk krijgt. Maar wat zou het dan kunnen zijn? Als ik ga googelen vind ik weinig informatie ('kan veroorzaakt worden door borstkanker'). Het feit dat er een aparte afspraak is gepland (en waarom dan pas na een week?) vind ik niet heel positief, maar als het echt fout was geweest zouden ze je niet een week naar huis sturen (hoop ik).
Kortom, het wordt een onzekere week, dus ik hoop op wat positieve reacties waarbij een ingetrokken tepel werd veroorzaakt door een griepje ofzo.

Katniss

Ik hoop voor je moeder en jou dat jullie volgende week goede berichten krijgen van de arts, sterkte ondertussen.

Katniss

Ik weet hier niks van dus kan je ook niks ter geruststelling vertellen, maar ik was benieuwd of de uitslag er al is en of alles in orde is.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.