Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-03-2020 om 09:32
Een mens wordt wel behoorlijk hypochondrisch van dat coronagedoe. Vannacht ineens keelpijn en dan slaat de stress meteen toe. Normaal gesproken heb ik dat helemaal niet, ben ik eerder te laks met gezondheidszaken. Het zal er wel aan liggen dat het coronavirus het nieuws beheerst. Dat doet toch wel wat met een mens blijkbaar.
Omdat ik astma heb zit ik al 2 weken thuis om elk risico te vermijden. De afgelopen tijd heb ik dus ook geen irl contact gehad met andere mensen (Ik woon alleen). Daarom was ik heel blij dat eergisteren en gisteren mijn kinderen op bezoek kwamen. Ook vanwege de boodschappen maar het was ook heel fijn om weer eens echt met iemand te kunnen praten.
Maar nu dus die keelpijn en dan denk ik meteen dat het aan die bezoekjes ligt en dat ik dat niet meer niet doen.
Hoe gaan anderen uit de risicogroepen om met dit soort dingen? Herkennen jullie die hypochondrie? Vermijden jullie ook alle contacten? Voelen de alleenstaanden die thuis blijven zich ook zo eenzaam?
21-03-2020 om 21:33
Het blijft vaag Jo Hanna
https://www.aljazeera.com/news/2020/01/countries-confirmed-cases-coronavirus-200125070959786.html
Nog een lijstje: Vooral koorts, moeheid en een droge hoest. Maar: de rest kun je er ook bij hebben. Tja, wat zegt dat dan over het soort griep dat je mogelijk zou kunnen hebben?
Data shows the disease is mild in 80 percent of patients, severe in 13 percent, and critical in 6 percent.
Most common symptoms:
Fever
Fatigue
Dry cough
Some patiens may also have:
Aches an pains
Runny nose
Sore throat
Shortness of breath
Diarrhoea
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.