Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mamax

Mamax

21-10-2016 om 19:07

Heupdysplasie Peuter

Hoi Allemaal,

Afgelopen maandag werd er op het cb een beenlengte verschil, en een verschil in de bilplooien gezien bij onze dochter van 16 maanden..
De volgende dag mocht ik gelijk komen voor een rontgen foto.. maar nu is het vrijdag en heb ik helaas nog steeds geen uitslag..
Ik ben heel benieuwd naar ervaring van andere moeders van wat oudere kindjes met heupdysplasie? En kregen jullie wel meteen de uitslag?

Groetjes

Lang geleden

Wij (oma ik en dochter) hebben allemaal een dubbele bilplooi rechts en klein beenlengteverschil. Bij dochter moesten we een foto laten maken en kregen we volgens mij gelijk de uitslag. Het kan zijn dat de foto door meerdere mensen gezien moet worden(is het herfstvakantie bij jullie?) en dat t daarom wat langer duurt?
Ik zou anders maandag gewoon even bellen hoor.

Puck

Puck

23-10-2016 om 13:56

Uitslag foto

Uitslag van een foto, ongeacht welke aandoening duurt meestal een paar dagen. Laatst moest dochter een foto maken (toevallig om te checken of de heupdysplasie op puberleeftijd mogelijk weer terug was). Dat was op een vrijdagmorgen en ze kon dinsdagmiddag naar de huisarts bellen voor de uitslag. Dan zou je verwachten dat als jij dinsdag een foto laat maken je vrijdag de uitslag wel zou hebben. Maar vaak moet je zelf bellen naar de arts voor de uitslag en bellen ze jou niet. MEt Lilian eens: maandag zelf even gaan bellen. Hoop dat het allemaal goed is.

Gebeld?

Weet je wat meer?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.