Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

knak

knak

29-08-2016 om 07:06

Help, fysio gehad.

Een kleine maand geleden ben ik (weer) gekraakt. Spijt!!! Ben in geen tijden zo beroerd geweest en het was al lang niet optimaal.

Al snel daarna kreeg ik enorme hoofdpijn. Vooral als ik mijn hoofd bewoog. Mijn lijf voelt alsof ik in elkaar geslagen ben. Verder heb ik sindsdien een irritante fluit in één van mijn oren. Ik ben bij de huisarts geweest en heb spierverslappers gekregen. Bij verder onderzoek i.v.m. de aanhoudende hoofdpijn, werd een paar dagen later een te hoge bloeddruk geconstateerd. Ook een pilletje voor gehad.

De hoofdpijn is wat minder, maar mijn lijf blijft zoveel pijn doen. Verder blijft mijn oor zo fluiten. Met bewegen van mijn hoofd kan ik de hardheid wat beïnvloeden, dus het lijkt houdingsafhankelijk.

Ik heb het gevoel dat de hele boel ontzet is en dat er daardoor iets afgekneld zit, wat die piep en die hoge bloeddruk veroorzaakt. Herkent iemand dit? Kan het een kwestie zijn van de boel even terugknakken? Denk niet dat ik dat nog durf, maar je moet wat.

Van de week moet ik weer naar mijn huisarts om mijn bloeddruk opnieuw te laten controleren en ik heb, voor iets anders, over 2,5 week een afspraak bij een neuroloog staan. Ik ga dit zeker aankaarten. Dit gedoe beperkt me enorm in mijn toch al beperkte mogelijkheden.

Ben wel wat gewend, maar het zit me niet lekker. Dat van manuele therapie niet iedereen even gecharmeerd is, is me inmiddels duidelijk. Het is alleen helaas al gebeurd en vanuit de huidige situatie moet ik verder. Ik ga natuurlijk het gesprek met de huisarts weer aan, ga over een paar weken naar de neuroloog en heb van de week een afspraak met mijn, inmiddels andere, fysio, maar ik maak me zorgen en ik voel me k..

ijsvogeltje

ijsvogeltje

29-08-2016 om 08:10

ben je alweer naar de fysio geweest?