Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

AnnoNicky

AnnoNicky

04-05-2016 om 10:12

Heel kleine activity tracker

Ik wil graag een activity tracker kopen. Probleem is dat ik kinderpolsjes heb (mijn horlogebandje is 14 cm en zit ruim). Bij de modellen die ik gepast heb, kan de band niet strak genoeg om mijn hartslag te meten. Een groot apparaat om zo'n polsje is ook geen gezicht, dus de tracker zelf moet het liefst ook klein zijn.
Oh ja, de maat S borstband-hartslagmeter die ik een paar jaar geleden gekocht heb, was ook te groot en maakte geen goed contact. Mijn borstomtrek is ongeveer 67 cm. Ik heb er toen een knoop in gelegd, maar dat zat ook niet lekker.
Wie heeft advies?

Lusithania

Lusithania

04-05-2016 om 11:50

dexathlon?

Decathlon is Frans en eigen merk dingen zijn er ook in kleine maten. Bij decathlon in Frankrijk zelf zijn er ook veel dingen in maat xs. In Nederland is het meeste vanaf maat s.

Annonicky

Annonicky

04-05-2016 om 17:31

Goed idee

Dat is nog wel een idee, ik zal eens kijken of ze een eigen merk hebben.
Meer tips?

gaat er nog iemand naar Azië op vakantie?

Als jijzelf of iemand in je omgeving van plan is naar Zuid Oost Azie op vakantie te gaan kan je ook (laten)kijken of er daar iets geschikts is. Aziaten zijn iha nu eenmaal kleiner en tengerder dan westerlingen.

Maar ik zou eerst Decathlon proberen, want dat is natuurlijk wel praktischer.

Groeten

Temet

AnnoNicky

AnnoNicky

11-05-2016 om 10:49

Haha

Nee, ik ga zeker niet zo ver! Er zit een Decathlon op 10 minuten van hier, daar ga ik eerst wel kijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.