Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Guard'n Care bij Action insecten verdrijver met ultrasoon geluid

Bij de verpakking staat van Guard'n Care dat het kind- en diervriendelijk is. Je zou het gerust kunnen gebruiken waar dus kinderen slapen. Het toestel geeft aan te werken vanaf 20KHz toonhoogte. Zij beweren dat het geluid onhoorbaar is. Maar wat schetst mijn verbazing? Mensen kunnen horen tot ongeveer 20KHz. Dus onhoorbaar? Bovendien kunnen baby's misschien wel meer horen dan wij. Het lijkt me niet verstandig dit toestel te gaan gebruiken. Ik vind het dan ook misleidend dat het kind- en diervriendelijk apparaat is. Te meer dat dieren exact kunnen horen op de aangegeven toonhoogtes, vanaf 20KHz tot 45KHz.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze utrasone muggenverdrijver?

je hoort hem waarschijnlijk wel

Ik had jaren geleden ook zo'n ultrasone muggenverjager gekocht, maar ik hoorde hem piepen. Heel irritant

Katniss

Katniss

19-08-2015 om 21:29

Kattenverdrijver

Mensen in een straat hier vlakbij hebben een apparaat hangen om katten te verjagen. Mijn oudste hoort dat gepiep. Ze hoort ook de pieptoon bij de ingang van een parkeergarage hier in de buurt (is om pubers te verjagen, dus dat klopt dan wel dat ze dat hoort). Mijn jongste hoort het overigens niet, en ik ook niet, dus ik weet niet of het er ook echt is

Top

Top

19-08-2015 om 22:40

jij bent toch niet

de persoon die een hetze voert op diverse fora en ook hier al vele malen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.