Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Verhuiswagen

Verhuiswagen

30-01-2017 om 18:01

Griep en pijn in gewrichten en spieren

Ik denk dat ik de griep heb, en alhoewel ik geen koorts heb voel ik me knap beroerd. Mijn lijf doet zo'n zeer dat uit regelmatig uitkerm. N soort van 'klappen' of pijnscheuten. In mijn heupen, knieën, benen en vooral in mijn nek achter mijn linker oor. Hoort dit erbij ? Heb dit nog nooit zo gehad. En wat doe je eraan? Paracetamol 1000 mg zetpil geeft geen verlichting....

De griep.

Het klinkt idd als een flinke griep. Kermen van de pijn vind ik dan wel erg heftig klinken.
Als je zelf het idee hebt dat er iets ernstigers aan de hand is, of je voelt je al meerdere dagen zo ziek, bel dan een dokter. Misschien heb je een paardenmiddel nodig als paracetamol niets doet.
Beterschap!!

Vogel

Vogel

30-01-2017 om 22:42

Ik zou bellen

Zere spieren bij griep komt voorzover ik weet door de koorts. Geen koorts en toch pijn is dan vreemd. Dus even bellen.

Beterschap!

tante Sidonia

tante Sidonia

30-01-2017 om 23:00

eerst even

deze vraag: Ben je man of vrouw?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

30-01-2017 om 23:15

Echte griep

gaat vziw gepaard met flinke koorts.

Tante Sidonia, als verhuiswagen degene is die hier regelmatig post, dan is ze een vrouw.

Aagje

Ooit

Had ik flinke griep en ik kan me daarvan vooral herinneren dat ik niet eens kon schrijven van de pijn. Had wel ook behoorlijk koorts.
Als je pijn houdt, en geen koorts, zou ik ff bellen.

Verhuiswagen

Verhuiswagen

31-01-2017 om 09:05

Koorts

Vanmorgen toch maar eens de thermometer gepakt: 38,5 C. Mijn normale temperatuur is trouwens 36,5 C. Ben n vrouw ja hahaha. Mijn lief was ook ziek (een man...) afgelopen week en bij hem maakte ik de grap dat er n intensive Care afdeling voor mannen met de griep was geopend. Zou ik er ook mogen liggen?!???

Pirata

Pirata

31-01-2017 om 11:22

zoon

3 jaar geleden had mijn zoon griep en hij jankte van de pijn in zijn ledematen. En dan geen spierpijntjes maar hele scherpe pijn.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

31-01-2017 om 12:16

Spierpijn hoor echt bij griep

dus zeker met die koorts erbij zou het maar zo kunnen!

Aagje

Verhuiswagen

Verhuiswagen

31-01-2017 om 12:28

Oei oei auw auw

Vanochtend nog ff wat moeten doen voor mijn zaak (ziekmelding op m'n site gezet) en toen ik bij m'n laptop zat weer zo'n pijnscheut waardoor de spit in m'n rug schoot. Oh hemeltje lief wat was dat naar. Kon niet meer ademen of bewegen. Na een paar minuten pas weer op kunnen staan en nu op de bank. Met chocolade. Dat helpt
Sorry voor m'n geklaag. Maar weet nu dat t erbij hoort.

Heerlijk even klagen.

Een paar dagen klagen, zuchten en steunen, mag best even

Paracetamolletje, thee, chocola en dekentje, dat zijn zeker de dingen die je nu nodig hebt.

Vogel

Vogel

31-01-2017 om 20:20

Gelukkig

Niet dat ik je koorts toewens, maar dan klopt het plaatje iets beter.
Goed uitzieken en rustig aan dan maar. Beterschap.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.