Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Laura

Laura

01-12-2020 om 12:08

flosapparaat met water

Wie heeft er zo'n flos apparaat wat op water werkt? Is dat wat? Gebruik je het vaak of is het echt zo'n aankoop van 'leuk voor 2 weken, maar daarna belandt ie in een hoek?'
En is het een gekledder met dat water of valt het mee?
Laatste vraag; gebruik je het terwijl je in de spiegel kijkt, of gaat het zonder spiegel ook goed (bijv. onder de douche ofzo)

Lente

Lente

01-12-2020 om 13:29

Ik heb die van Sonicare

Die heb ik ongeveer een jaar nu. Die heb ik ongeveer een half jaar intensief gebruikt. En daarna nauwelijks. Ik weet eigenlijk niet waarom ik ermee gestopt ben.
Ik merkte toen ik begon wel dat mijn mond veel frisser bleef.

Ik floste er al rondlopend mee. Dan moet je wel je mond dicht houden. Met open mond kan ook maar dan moet je boven de wastafel hangen. Echt gekledder was het niet. Er gaat maar weinig water doorheen.

Ja, kan prima zonder spiegel.

ook gehad

Maar bij mij werkte het voor geen meter. Ik heb daarna nog geflost met flosdraad en dan zat er altijd nog "troep" aan het draadje.....

Ad Hombre

Ad Hombre

01-12-2020 om 15:49

Waterpik

Say the word...

juf Ank

juf Ank

02-12-2020 om 01:56

ja ik

Je moet wel een apparaat hebben met een flink reservoir. Niet zo een die eruit ziet als een electrische tandenborstel met aan de zijkant een reservoirtje.
Die ik heb geeft veel meer druk en spuit het echt goed schoon op de lastige plekken. Je schrikt je eerst dood wat je ziet wat daar allemaal nog uit te voor schijn komt.
Dit is een voorbeeld:
https://www.tandenborsteloutlet.nl/waterpik-waterpik-wp-100-ultra-monddouche.html?source=googlebase&gclid=CjwKCAiA8Jf-BRB-EiwAWDtEGvSMMOAdivKYz2v1KC38wYPOFeBqT5K_IooP-XNN_55pKvNSKPyQQRoCsUUQAvD_BwE

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.