Gezondheid
Kiki
14-06-2020 om 18:14
Familielid niet gevaccineerd
Op dit moment woon ik met mijn vriend samen. Over een aantal jaar hopen wij graag kinderen te mogen krijgen. Nu is het zo dat mijn schoonzus van het jaar bevallen is. De titel verraadde het al: ze heeft haar kind (van bijna 1) niet laten vaccineren. Hier kwam wij laatst pas achter toen mijn schoonvader het vertelde. We wisten wel dat mijn schoonzus twijfelde over vaccineren, maar nooit hadden wij verwacht dat ze het echt niet zou doen.
Nu ontstaan er bij ons onzekerheden, wij vinden het namelijk wel belangrijk dat kinderen gevaccineerd worden. Hoe moeten wij hier nu mee omgaan? Mijn schoonzus is er niet eerlijk over, maar gaat wel op kraamvisite bij jonge baby's. Ook zouden wij het lastig vinden als wij later zelf een baby hebben: laten we dan wel of niet ons nichtje langskomen? Persoonlijk vind ik het namelijk nog best wel een dingetje. Wij willen namelijk geen ruzie, maar nu heb ik het idee dat hier toch nog wel eens ruzie zouden over kunnen ontstaan.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Kiki
16-06-2020 om 11:38
bedankt.
de zwangerschap komt misschien wel eerder dan een paar jaar . Bedankt voor alle tips!
Me
28-06-2020 om 10:24
vaccinatie voors en tegens... ik was voor. inmiddels tegen.
Dit zal wel verwijderd worden want geen Main Stream Media.
kijk even door de website heen en kijk naar plaatje 2.
ik overtuig niemand. Zoek zelf.
Mijntje
28-06-2020 om 11:00
eens met Lente
Voordat het kind er is hoef je je hier geen zorgen over te maken. Zeker niet jaren voordat het geboren is.
Ook niet over stevig rokende ooms, oma's die teveel snoep geven, hoogwater, enge virussen.. je kan wel aan de gang blijven
Komt tijd komt raad!
ElenaH
28-06-2020 om 11:32
Grappig Me
Als ik op de website van niburu kijk, zie ik bij 'over ons' de volgende informatie:
'Deze pagina wordt binnenkort aangepast met de juiste informatie. Dank voor je begrip.'
Dat wekt inderdaad vertrouwen 😂😂😂
Hilde
28-06-2020 om 12:42
Ik zie een grafiek op plaatje 2. Die grafiek leert mij dat sinds de lockdown er minder besmettingen zijn. Goh, hoe zou dat nou komen 🙄
vlinder72
28-06-2020 om 13:43
Pfffff me
Iedereen die zanikt over de msm die zogenaamd alles verzwijgt is bij mij gelijk af en neem ik niet meer serieus.
Dat andere, zogenaamde niet gehoorde nieuws voert juist overal de boventoon.
Grlukkig is het gross van de Nederlanders wel verstandig en geloven die niet zo snel in niet wetenschappelijk onderbouwde You tube filmpjes of wazige websites.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.