Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ervaring gevraagd met Weight Watchers

Ik zit eraan te denken om te gaan afvallen bij de Weight Watchers. Ik wil ook graag naar hun bijeenkomsten toe gaan, want mijn pogingen om af te vallen zonder begeleiding liepen tot nu toe allemaal op niets uit.
Is er hier al eens iemand naar een bijeenkomst van de Weight Watchers geweest? Wat gebeurt er precies op zo'n bijeenkomst? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen.

Hoe zijn verder jullie ervaringen met de Weight Watchers? Wat beviel jullie wel/niet? En - het belangrijkste natuurlijk - is het jullie ook gelukt om blijvend af te vallen met behulp van de WW?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Groet,
Mariola

Angela67

Angela67

28-03-2014 om 16:37

online

zelfs met het online systeem heb je een soort stok achter de deur, vind ik, daar heb je de bijeenkomsten niet voor nodig. je belazert namelijk alleen jezelf als je het niet goed invult . wat ik het grootste voordeel van WW vind is het duidelijke, goed-aanpasbare systeem van punten, punten bijhouden, ingredienten of produkten toevoegen etc. meten is weten, dat is voor mij de belangrijkste trigger om me aan mijn eigen beloftes te houden. je kunt ook je maten invoeren en leuke grafiekjes zien .
ik zou persoonlijk helemaal niet naar die bijeenkomsten willen omdat ik geen belangstelling heb om dit met anderen te delen of ervaringen te horen. Dus daar kan ik je geen advies over geven.
gr Angela

Katniss

Katniss

28-03-2014 om 22:26

Online en met app

Mijn vriend heeft een online abonnement met app en hij is er heel tevreden over. Je kunt alles wat je eet invoeren, en dan berekent hij automatisch wat je nog mag eten. Als je sport kun je dat ook invoeren en daar krijg je dan extra punten voor.
Mijn vriend is overigens iemand die ieder jaar 10 kilo afvalt en dan in de winter weer aankomt, maar als je het na het bereiken van je streefgewicht je gezonde eetpatroon behoudt blijf je natuurlijk op dat gewicht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.