Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Er zijn van die dagen...

Het was een kwestie van afwachten, ik heb extra vitamines tot mij genomen maar het heeft niet mogen baten: ook ik ben zwaar verkouden geworden net als veel mensen in mijn omgeving. Kan gebeuren. Alleen schoot het bij een geweldige hoestbui het vreselijk in mijn rug. Mijn hoofd is licht, dus die heeft het liefst dat ik stil zit, maar mijn rug drong aan op in beweging blijven. Omdat het brood op was, besloot ik dat een wandelingetje naar de bakker wel kon. Dat had ik beter niet kunnen doen, want halverwege viel ik door een uitstekende stoeptegel hard op mijn neus. Nu heb ik behalve hoestbuien, rugpijn ook nog een geschaafde bovenlip en een dikke knie.
Ik weet dat er zat mensen zijn die het slechter hebben dan ik, maar toch vind ik mezelf nu zielig...
Als iemand nog tips heeft om me beter te laten voelen, graag!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

24-02-2016 om 13:55

Virtuele knuffel

Iets anders heb ik niet. Sterkte, balen die situatie.

Aagje

Auwereel

Auwereel

24-02-2016 om 13:56 Topicstarter

Dank je

helpt al een beetje.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-02-2016 om 15:13

Lekker met een dekentje op de bank

Rusten is ook goed voor je rug.

Suze

Suze

24-02-2016 om 15:19

grappige filmpjes

Misschien helpt het om op de bank onder je dekentje een grappige film of grappige filmpjes te bekijken. Vergeet je je ellende even. Heb met je te doen, pech op pech, kan inderdaad gebeuren.

Sterkte en beterschap!

Thursday Next

Thursday Next

24-02-2016 om 16:15

pfff ja

Sterkte!
Ik voel met je mee, ben vanochtend op een spekglad stukje fietspad uitgegleden en zit nu met een geschaafde en blauwe knie, een blauw been en spierpijn. En mijn fietsbroek die ik bij de Perry heb gekocht heeft nu een gat...

Auwereel

Auwereel

24-02-2016 om 16:55 Topicstarter

O Thursday Next

Bah wat vervelend voor je! En Perry ook nog eens failliet, dus een nieuwe broek halen zit er ook niet in!
Zag iemand het, want dat was gelukkig bij mij niet het geval, dus mijn trots is wat dat betreft intact gebleven.
Wat mijn rug betreft, ik moet echt niet gaan liggen met een zere rug, dan wordt het erger helaas.

ahhh

Heel zielig ja, kopje thee, chocolade dan wordt het beter!

Thursday Next

Thursday Next

24-02-2016 om 19:02

nou

mijn trots heeft wel een knak gehad... De val zelf was onbespied maar vlak nadat ik was gaan zitten kwam er een tegenligger. Heel behulpzame man die stopte en vroeg of ik in orde was en zo, wilde helpen met de fiets pakken...
En precies, failliete Perry en juist zo'n fijne fietsbroek.

Maar goed, ik ben wel weer lang genoeg zielig geweest vind ik, dus nu lekker douchen en gebakken aardappeltjes, restje kip en tuinbonen eten!

Thursday Next

Thursday Next

24-02-2016 om 19:03

niet tegelijk... Eerst douchen en dan eten.

Auwereel

Auwereel

24-02-2016 om 19:31 Topicstarter

Morgen wordt het weer glad

Dus opgepast allemaal...

Auwereel

Auwereel

24-02-2016 om 21:32 Topicstarter

Kopje thee met chocolade

Volgens mijn dochter helpt chocola tegen hoesten, dus misschien is dat geen slecht idee.

chocolade

Helpt tegen alles

Half a twin

Half a twin

24-02-2016 om 22:22

puur geen melk

Neem dan wel pure chocolade, melkchocolade kan wat ze"slijmerig" zijn waardoor je nog meer moet hoesten. Is mijn persoonlijke ervaring.

Auwereel

Auwereel

25-02-2016 om 13:18 Topicstarter

Pure chocola is lekkerder

Liefst minstens 70%.
Tjonge wat ben ik stijf van het vallen, ik voel me zwaar bejaard. En toen ik viel liep ik gewoon, mijn hardloopparcours ligt ook op deze route!
Ik moest opeens aan mijn moeder denken die vroeger ook over elk hobbelig stoeptegeltje struikelde en dan bij de gemeente protesteerde.
Maar als ik dat ga doen kunnen ze beter de hele wijk opnieuw betegelen, want de stoep waar ik gevallen ben ziet er nog best redelijk uit in vergelijk met vele andere stoepen in mijn wijk. En mijn stad heeft geen geld, dus herbestrating zit er niet in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.