Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Moemie

Moemie

28-10-2016 om 20:57

Duizelig / stress?

Gister ging mijn dochter voor het eerst alleen met vriendinnen naar een concert in Amsterdam. Ze gingen met de trein en het concert was pas laat afgelopen. Er zat een grote kans in dat ze de laatste trein niet zouden halen maar waren er zelf van overtuigt dat het wel zou lukken. Ik gunde haar het concert en bovendien moet ze op eigen benen leren staan. Ik zag het terugkomen echter niet zo rooskleurig want concerten lopen vaak uit, en deze begon blijkbaar ook iets later. Uiteindelijk moest ik mijn dochter en vriendinnen midden in de nacht ophalen omdat ze gestrand waren op een station en er vervolgens geen vervolgaansluiting meer was, ongeveer 45 minuten hier vandaan. In de auto er heen merkte ik al dat mijn hoofd zo raar voelde. Thuisgekomen midden in de nacht stapte ik uit de auto en kon nauwelijks mijn evenwicht bewaren/ op mijn benen blijven staan. Het voelde alsof ik gedronken had zonder een druppel gedronken te hebben. Heel raar. Zouden dit spanningen kunnen zijn? Vandaag was ik nog steeds een beetje wankel maar wel minder...ik ben geen hypochonder maar ik ben een beetje verontrust. Misschien dat iemand weet dat het kan komen voor stress...

margaretha

margaretha

28-10-2016 om 21:24

denk het wel

Misschien was het ook later dan je normaal nog wakker zou zijn en speelde dat mee, in combinatie met stress. Ben je ook verkouden? Vandaag nog trillerig kan van te weinig slaap en stress kan volgens mij wel.

Heb je erg veel last van stress?

Wat jij voelde kan door veel dingen komen, idd stress, lage suikerspiegel, aankomende migraine, slaaptekort, ijzertekort,griep, jij weet zelf het beste wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Als je de klachten vaker hebt zou ik bij de huisarts toch eens je bloeddruk enz.na laten kijken.
Als je zelf denkt dat het kwam door spanningen is daar misschien ook iets aan te verbeteren?

Ik hoop dat je je intussen weer beter voelt?

Evenwichtprobleem

Na een tijdje stress, kreeg ik last van duizeligheid. Dokter verwees mij naar de tandarts. Die zag dat ik met verkrampte kaakspieren zat, mogelijk door hard samenspannen tijdens het slapen. Hij meette mij een bitje aan en warempel in korte tijd verdween de duizeligheid. Gelukkig maar want zelfs momenten van duizeligheid tijdens het autorijden, heel eng.
De vraag aan ts is dus of ze ongemerkt al langer te maken heeft met stress. Zo ja, misschien heeft ze baat bij een bitje tijdens het slapen.

Dus ten tijde van stress, slaap ik met een bitje.

Moemie

Moemie

29-10-2016 om 22:23

Stress / overgang

Vandaag gaat het weer beter met me. Niet meer zo duizelig. Bedankt Margaretha ik ben idd al een tijdje verkouden althans ik heb pijn op mijn borst waarvan ik vermoed dat het van een verkoudheid komt (ook pijn aan ribben namelijk) en ik ga nooit zo laat naar bed. Ik heb een tijdlang lage bloeddruk gehad dus ik ga deze komende week even laten opmeten. Bedankt voor je tip Wil40. Verder ben ik een grazer volgens de tandarts, 's-nachts lig ik met mijn tanden over elkaar te "grazen" waardoor deze afslijten (zo kom de tandarts het zien). Bedankt dus ook Flanagan, ik houd dit ook in gedachten. Al met al ben ik toch wel wel gerustgesteld er kunnen dus diverse redeneren voor zijn, bovendien ben ik ook in de overgang. Helaas vind ik geen serieus gehoor bij mijn huisarts voor mijn klachtjes vandaar dat ik hier wat antwoorden zoek. Bedankt !

Bennikki

Bennikki

29-10-2016 om 22:54

Moemie

Wat jammer dat de huisarts je niet serieus neemt. Ik zou hem/haar na het weekend toch weer even opzoeken, zou het misschien een longontsteking kunnen zijn?

Loes

Loes

03-12-2016 om 13:52

Flanagan

Al jaren heb ik last van duizelingen Door de stress.Zo erg dat ik soms een aantal dagen op bed lig (zeeziek) Ik heb problemen met mijn kiezen en tanden doordat ik mijn kaken vastklemmen snachts.Nooit is de link gelegd van het vastklemmen en mijn duizelingen.Ik ga maandag meteen mn tandarts bellen.Jee,wat zou het fijn zijn als dit ook voor mij de oplossing zou zijn!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.