Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Elfje65

Elfje65

21-12-2015 om 20:57

dubbel zien na oogonsteking

Zoon ziet met zijn ene oog dubbel na een fikse oogontsteking. Dit komt doordat een litteken die over zijn lens loopt (van een vroegere ontsteking) op is gaan zwellen. Volgens de oogarts is er een kans dat dit vanzelf overgaat. Hij heeft zware anti-bioticum gehad en deze heeft wel de ontsteking weggehaald, maar het dubbel zien is niet beter geworden. Wie heeft dit ook eerder meegemaakt? Ik maak mij toch wel zorgen. Hij kan nu alleen maar met 1 oog naar de tv en schoolbord kijken.

Lusithania

Lusithania

21-12-2015 om 21:19

mijn zoon

Mijn zoon heeft afgelopen zomer zijn ogen recht laten zetten en ziet nu nog dubbel omdat ze zijn oog kaarsrecht hebben gezet.
Hij ziet nog steeds dubbel en draagt nu een ooglapje om de hoofdpijn te verminderen.
Over een maand heeft zoon een afspraak in het oogziekenhuis voor een second opinion.
Op school geeft het ook problemen, en dat in zijn examenjaar.

Dubbelzien na een ontsteking heb ik geen ervaring mee. Is jouw zoon nog onder controle van een orthoptiste? Dan wordt er ten minste bijgehouden of het dubbelzien al minder wordt.

Elfje65

Elfje65

21-12-2015 om 21:37

Bij geen verbetering gaan we zelf met een maand terug

De oogarts deed nogal vaag en we hebben nog geen vervolgafspraak. Maar als het niet weggaat gaan we uiteraard terug. Alleen als ik ga googlen (moet je ook eigenlijk niet doen) word ik niet vrolijk, want daar hebben ze het over een hoornvliestransplantatie. Dus ik hoop hier wat positievere verhalen te horen.

Nimbo

Nimbo

27-12-2015 om 12:31

nou

Met deze klacht zou ik absoluut geen maand gaan wachten. Ik zou zeker in de tussentijd bellen en de klacht nogmaals voorleggen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.