Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

madelief

madelief

22-02-2015 om 19:12

draden uit pols verwijderen

Mijn zoon heeft onlangs zijn pols gebroken en daar hebben ze nu 2 van die draden in vast gezet die er over 2 weken weer uit moeten. Ze steken nu uit zijn pols, er zit nu gips overheen.
Maar hoe gaat dat verwijderen? Het gebeurt volgens mij gewoon op de gipskamer. Maar komt er veel bloed bij, doet het pijn etc.
Vind het een griezelig idee.....

Okie Dokie

Okie Dokie

22-02-2015 om 19:17

niet zeker

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Maar wees vooral voorzichtig dat je je angst niet op hem overbrengt. Ik zou gewoon ook de assistent even bellen op de polie. Dat je wil weten hoe dat in zijn werk gaat is niet zo vreemd!

leet

leet

23-02-2015 om 01:33

geen pijn

Bij mijn dochter deed het helemaal geen pijn. Ik had er van te voren ook mijn bedenkingen bij. Verwachtte toen half en half dat ze onder verdoving zou moeten maar was er binnen een paar minuten uit.

madelief

madelief

23-02-2015 om 09:01

dank

Ik zal inderdaad bellen..
Maar kwam er veel bloed bij Leet?
Of valt dat mee?

Barvaux

Barvaux

23-02-2015 om 09:06

staat er ook

http://www.heelmeester.nl/ingrepen/polsfractuur.htm makkelijk te verwijderen, geen verdoving. Er staat niets over bloed maar je maakt niet opeens een nieuw gat natuurlijk. Je trekt wat los. Als je kind gevoelig is voor bloed zien (of jij) moet je dat wel even vooraf zeggen (en zelf niet kijken).

Astrid

Astrid

23-02-2015 om 11:22

Nee geen bloed

Er is al een bestaande opening en daar wordt het draadje langzaam uitgetrokken. Er wordt dus geen nieuwe wond gemaakt, dus geen bloed. En het kan zonder pijn, maar uiteraard kan het ook gevoelig zijn, als men langs/door het botvlies komt. Maar dat zal een kort moment zijn.

leet

leet

23-02-2015 om 15:19

nope

Nee, helemaal geen bloed. Je zag de gaatjes waar het had gezeten maar meer niet. Ze voelde het wel maar geen vervelend gevoel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.