Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bultjes//gezondheid

Mijn zoontje van 6 had 3 bulten achter zijn oor zitten waren na een uur weer weg wat kan dat zijn geweest 

Tjer

Tjer

02-05-2021 om 12:06 Topicstarter

Hoi Angela maar deze zaten er maar een uur Jan een lymfklier zo kort opzetten gr Tjer 

Tjer

Tjer

02-05-2021 om 16:03 Topicstarter

Ik vraag nogmaals reacties op mijn vraag 3 bultjes achter oor en na een uur verdwenenn

Tjer

Tjer

02-05-2021 om 16:11 Topicstarter

Ik wil nogmaals vragen over mijn zoontje die 3 bultjes achter oor had en na een uur weg waren wat kan dit zijn

Zonder medische kennis en zonder de bultjes gezien te hebben kan niemand daar iets over zeggen.
Oftewel: bel je huisarts. En bij een eventuele volgende keer: maak een foto. Want ik vermoed dat ook je huisarts op basis van de informatie die je hier geeft geen diagnose kan stellen.

Ik vind dat je fors zit te drammen op een forum voor ouders. Eis je hier antwoorden?

Tjer schreef op 02-05-2021 om 16:03:

Ik vraag nogmaals reacties op mijn vraag 3 bultjes achter oor en na een uur verdwenenn

vreemd genoeg is mijn reactie verwijderd. Vraag dit aan de huisarts.

zou mijn reactie nu weer verwijderd worden?

Tjer

Tjer

02-05-2021 om 20:03 Topicstarter

Wat was je reactie dan

Vragen kun je beter maar één keer stellen, anders komt het al gauw wat drammerig over inderdaad. 

En: wees maar blij dat je niet al te specifieke antwoorden krijgt hier. Je kan er namelijk niets mee. Je hebt sowieso een arts nodig en waarschijnlijk wil die arts dan ook nog de bultjes eerst zien. Pas dan kan er iets zinnigs over gezegd worden. Met andere woorden: bel de huisarts. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.