Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

limoentje

limoentje

04-09-2016 om 23:55

branderig gevoel heup

Sinds vannacht heb ik een erg pijnlijke heup aan de buitenkant van mijn been. Hij voelt branderig, af en toe kloppen. Ik heb al een tijdje last van een geirriteerde heup maar dat deed niet zeer. Een week geleden ben ik op mijn linkerkant gevallen en een paar dagen later veranderde de irritatie in een zeurderige gevoel naar brandende pijn. Vannacht ga ik slapen met een kussen onder mijn heup, misschien helpt dat. Kent iemand zo'n heup en wat kan ik het beste doen? Slijmbeursontsteking?

Magalí

Magalí

05-09-2016 om 03:19

Nou...

Naar de huisarts gaan!

Kaaskopje

Kaaskopje

05-09-2016 om 12:20

Verkeerde houding

Als je op je ene heup bent gevallen en daardoor pijn hebt bij het lopen, kan het zijn dat je een verkeerde houding hebt aangenomen om met die pijn om te gaan. Daardoor raakt je andere heup overbelast. Het kán zijn dat je daardoor een ontsteking hebt, dus als het erg pijnlijk is, zou ik wel naar de huisarts gaan. Maar het lijkt me ook verstandig om na te gaan of je inderdaad afwijkend van normaal loopt. Ik heb in het verleden een tijdje scheef op de bank gezeten, omdat de tv niet recht voor me stond en daar kreeg ik ook een heel erg pijnlijke heup door. Ik had dat eerst niet door, maar vanaf dat ik weer recht op de bank ging zitten ging de pijn over.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.