Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Blaasontsteking, wat is het advies


Tango

Tango

05-12-2021 om 17:15 Topicstarter

Piepmuisje schreef op 05-12-2021 om 02:42:

Gaat niet helemaal vanzelf over. Belangrijk is om goed voor jezelf te zorgen, zoals met bepaalde middelen. Combinatiemiddelen, zoals met cranberry, beredruif en mannose, in combinatie met vitamine C kan helpen. Magnesium kan ook schelen. Als ik het voel opkomen neem ik wat extra magnesiumbisglycinaat van AOV en wat vitamine C en het zakt weer. Merk dat je dan ook meer uitplast. Belangrijk is ook je darmflora en zeker bij terugkerende blaasontsteking daar wat aan doen. Er zijn ook middelen met cranberry en speciale probiotica.
Bij pilgebruik kan je gevoeliger worden voor infecties.
Als je het voelt opkomen en het is niet binnen een paar dagen gezakt zeker naar je huisarts. Antibiotica zijn ook niet zo goed maar kan erger helpen voorkomen. Wel ondersteunen met probiotica.

Ik vraag me dan vooral af waar je al die middeltjes vindt. Dochter had wel granberrysap genomen en drinkt sowieso veel water en thee. Maar blijkbaar is dat dus niet voldoende 

Wat cranberry betreft beter extract dan sap of goedkope preparaten met gedroogde cranberry.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.