Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ru100

Ru100

17-01-2016 om 18:32

Aambeien

Ik heb ontdekt dat ik last heb van Aambeien. Ik ben heel bang om naar de dokter te gaaan omdat ik begrijp dat hij erin gaat snijden!?? Ik wil dus liever gewoon vitamins bestellen bij (link verwijderd door Forumbeheer). Zijn er hier mensen bekend met het gebruik van druivenpit extract tegen Aambeien?
Alvast bedankt! Grtjes Ann

Goudvis

Goudvis

17-01-2016 om 18:36

zeker

Ja, ik zou zeker een stom vitaminepilletje nemen. Helpt ook tegen een bord voor je hoofd.
Gemeld bij forumbeheer!

Sperti

werkt heel goed. Een vitamine pilletje geloof ik niet in.....

Hortensia

Hortensia

17-01-2016 om 18:51

Druivenpitten

De druivenpitten niet al te fijn kauwen en dan doorslikken. De brokken slijpen de aambeien wel weg, de volgende dag Heb je geen duur extract voor nodig.

Een Madam Jeanetpeper eten zal de aambei wegbranden. Je smaakpapillen ook, maar goed, een kniesoor die daarop let.

pieper

pieper

17-01-2016 om 19:12

ook

ook ik heb wel eens aambeien, heb er bij de apotheek zalf voor gehaald maar weet de naam niet zo snel van buiten. Ook van dr Vogel is er wel een middel hiervoor.
Vlak na mijn bevalling heb ik destijd, in het ziekenhuis, ook pilletjes gekregen voor de aambeien.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

17-01-2016 om 20:26

Curanol

Zalf en tabletten van Curanol. Is volgens mij homeopatisch maar werkt toch geweldig. Je kunt het online bestellen.

zachte ontlasting

Zorg voor een zachte ontlasting mbv de bekende kleine groene bekertjes yoghurt met pruimen in de zuivelschap van de supermarkt.
Aambeien gaan vanzelf weg als er maar niet steeds zware druk op komt.

dc

dc

18-01-2016 om 21:48

doorbloeding

Het is een doorbloeding probleem. Je kunt ver komen met een kussen onder het voeteneinde van je matras, niet meer zwanger zijn, steunkousen gebruiken, regelmatig bewegen, en als dat niet werkt of ze echt heel erg pijnlijk zijn naar de dokter. De dokter zal voor er geopereerd gaat worden, waarschijnlijk eerst kijken of medicatie kan helpen (en kan ivm zwangerschap of andere medicatie).

Vitaminepillen kan ook hoor, maar als je van je geld afwil, kan ik ook mijn bankrekening even geven!

Leannie

Leannie

30-03-2016 om 11:54

Informatie

Ik heb ook last van aambeien en het doet toch echt heel veel pijn als ik op het toilet zit.
Ik was op zoek naar meer informatie hierover en kwam op deze site terecht (Link verwijderd door Forumbeheer)
Hier vond ik heel veel nuttige informatie op terug in verband met problemen omtrent aambeien.
Dankjewel voor al de nuttige informatie die ik hier ook heb gevonden.

Heel veel groetjes!

Leanniee

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.