Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Vechtscheiding

Hoi,

Ik heb 3 kinderen uit mijn eerste huwelijk van 21,18 en 13. 10 jaar geleden ben ik gescheiden van hun vader. Dit verliep gelukkig goed. Nu heb ik 8 jaar geleden iemand leren kennen we zijn getrouwd en hebben een zoontje van 4 . Sinds januari van dit jaar zit ik met de kinderen bij mijn ouders. De reden psychische en op het laatst ook fysieke mishandeling. Hij is hiervoor veroordeeld. Inmiddels lopen we bij instanties voor een ouderschapsplan en heb ik een echtscheidingsprocedure gestart. Hij werkt alles tegen sloten vervangen, weigert medewerking verkoop woning. Terwijl hij het niet alleen kan betalen. Berichtjes sturen mij proberen alleen naar hem te laten komen zogenaamd voor papieren. Hij verdraait alles en zegt zelfs dat ik de mishandeling heb uitgelokt. Hij kneep mijn keel dicht terwijl hij op mij zat. Hier zijn camerabeelden van. Nu blijkt dat hij een vriendin heeft en zelfs al voorgesteld heeft aan ons zoontje. Dit kan toch niet zomaar. Ons zoontje snapt er al niks van en heeft ook nog nachtmerries van de mishandeling. Hij was hierbij was tijdens een ophaal moment. Wie helpt ons ik kan geen kant op.
Groetjes Mirjam 

Veel sterkte Mirjam! Er zijn veel websites met tips/stappenplannen/hulpwijzers voor dit soort situaties. Zowel voor ouder als kind. Ik zou daar even naar zoeken, dat helpt je vast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.