Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

seks

korte vraag en wil graag jullie mening horen.wat vinden jullie als je nog niet gescheiden bent en op papier nog bij elkaar dat je dan al wel seks mag hebben met een andere partner? ik zelf heb zoiets uit respect voor de ander doe je dat nog niet en zeker niet als je nog samen met elkaar in 1 huis woont

Dat hangt er volledig vanaf wat je daarover met elkaar afspreekt

MRI

MRI

27-06-2024 om 14:55

eens met mugs. En dan moet het echt een gezamenlijke beslissing zijn waarbij ieder ook haar grenzen mag aangeven (bv: niet met broers/zussen of vrienden/vriendinnen van de partner)
Waarom stel je deze vraag? Je wilde het vertrouwen van je vrouw terugwinnen, toch? Of heeft zij al een ander?

Ga eerst apart wonen. Aangezien 1 partij, jij dus, niet wil scheiden komen er hoe dan ook spanningen in huis en gezeik. Dat gun ik jullie kinderen niet. Ga birdnesten tot je beide een aparte woning hebt. Samenwonen met iemand die weg wil en seks met een ander wil of heeft en jij wilt haar terug is een recept voor ellende.

bijzondere vraag maar goed. Mijn ex en ik woonden wel al apart maar waren nog bezig met de scheiding. Hij woonde in wat toen nog ons huis was. Waar hij in wat toen nog ons bed was, sex had met z'n nwe vlam. Terwijl hij met mij nooit wilde vrijen. Ik vond - en vind - het niet bepaald fraai dat ik in mijn bed met mijn man nooit sex heb gehad. En hij wel. 

nico_thaman

nico_thaman

27-06-2024 om 15:45 Topicstarter

ik ben er dus achter gekomen dat ze een ander heeft en alleen nog maar chat contact heeft en ik heb aan gegeven dat ik overal in mee wil gaan maar uit respect voor de ander dat je dan nog geen seks mag hebben of is dat ouderwets

Jullie zouden eerst eens een heel goed gesprek moeten hebben samen gezien ook je andere topics. Het klinkt allemaal nogal ‘veel’ en ‘snel’ qua beslissingen die onlangs zijn genomen (althans, dat haal ik uit je andere topics en vul ik dus zelf in nu)

er speelt een verleden van lang alcoholmisbruik, er zijn kinderen bij betrokken en je vrouw heeft aangegeven te willen scheiden. Jij wilt haar vertrouwen terugwinnen, hebt daarbij hulp ingeschakeld voor je alcoholverslaving en zij is al op zoek naar een evt volgende partner?

serieus, wanneer gaan jullie de kinderen eens op nummer 1 zetten en hen voorop stellen? Het klinkt allemaal zo ontzettend onvolwassen en infantiel  


en dan alweer een topic openen of al seks hebben ouderwets is of niet?? Sorry, maar mag hopen dat je een troll bent ofzo en het verhaal niet echt. Arme kinderen 

RoodVruchtje schreef op 27-06-2024 om 16:07:

Jullie zouden eerst eens een heel goed gesprek moeten hebben samen gezien ook je andere topics. Het klinkt allemaal nogal ‘veel’ en ‘snel’ qua beslissingen die onlangs zijn genomen (althans, dat haal ik uit je andere topics en vul ik dus zelf in nu)

er speelt een verleden van lang alcoholmisbruik, er zijn kinderen bij betrokken en je vrouw heeft aangegeven te willen scheiden. Jij wilt haar vertrouwen terugwinnen, hebt daarbij hulp ingeschakeld voor je alcoholverslaving en zij is al op zoek naar een evt volgende partner?

serieus, wanneer gaan jullie de kinderen eens op nummer 1 zetten en hen voorop stellen? Het klinkt allemaal zo ontzettend onvolwassen en infantiel


en dan alweer een topic openen of al seks hebben ouderwets is of niet?? Sorry, maar mag hopen dat je een troll bent ofzo en het verhaal niet echt. Arme kinderen

Dat is ook mijn gedachte ja. Neemt niet weg dat 't mij net wel even uitkwam om mijn eigen verhaal even van me af te schrijven. 

Nee, niet perse. Ligt helemaal aan de situatie en aan wat je allebei wilt.

Als jullie uit elkaar zijn dan kan ieder voor zichzelf bepalen wat hij of zij doet en met wie. Daar heeft de ander niets meer over te zeggen. Duidelijk moet dan wel zijn dat het definitief klaar is. En natuurlijk hou je scharrels buiten je eigen deur. 

Slapen jullie allebei op een andere kamer nu? Het zou mijn keus niet zijn om bij mijn ex te blijven wonen. Ook heel pijnlijk voor jouzelf. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.