Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Samen beslissingen nemen, hoe dan?


Fijn dat die handtekening eindelijk gelukt is! 

Zo te zien houdt hij je in de tang totdat het echt niet meer kan, zo ook met de tijden in het weekend. Probeer je zo weinig mogelijk te laten raken, hij doet het er om lijkt wel. In dit geval zou ik zeggen: prima uiterlijk om 17.00, maar ik ga er niet voor thuis blijven dus als het eerder is en ik ben er niet heb je pech. En dan iets leuks gaan doen voor jezelf voor de afleiding.

Dat inderdaad "O, 5 uur? Ja, komt eigenlijk wel goed uit, kan ik tot die tijd met oudste naar de kinderboerderij/ met vriendin X de stad in/ bij mijn moeder op de thee. Dus dan ben ik tot 17 uur weg, ok? Veel plezier samen"

En dan zien wat hij doet. 

Ik sluit niet uit dat hij zichzelf er niet eens van bewust is, maar hij doet precies dat waar jij zenuwachtig van wordt. Misschien dat het minder wordt als jij er minder duidelijk de zenuwen van krijgt. Als hij je niet meer raakt, is de lol eraf.

Imi

Imi

04-02-2022 om 12:54

Temet schreef op 04-02-2022 om 12:44:

Dat inderdaad "O, 5 uur? Ja, komt eigenlijk wel goed uit, kan ik tot die tijd met oudste naar de kinderboerderij/ met vriendin X de stad in/ bij mijn moeder op de thee. Dus dan ben ik tot 17 uur weg, ok? Veel plezier samen"

En dan zien wat hij doet.

Of je zegt: Ik verwacht jullie om 12 u. Als je er om 12.15 u niet bent, ga ik (met de oudste?) op pad. Dan ben ik om 17 u weer thuis.

Zo ben je niet helemaal de speelbal van zijn grillen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.