Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Mensen ontmoeten

Hi allemaal,
Ik ben 2 jaar geleden gescheiden en alles gaat in principe prima (met mijn zoontje, qua contact met ex etc), maar ik merk dat ik het soms mis om mensen in mijn omgeving te hebben die ook gescheiden zijn. Al mijn vriendinnen hebben een gelukkig gezinnetje met jongere kinderen dan mijn zoon (mijn zoontje is 5 jaar) en natuurlijk spreken we daar regelmatig mee af, maar vaak hebben zij ook hun eigen gezinsdingen (en soms is het ook fijn om met mensen die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten te praten). Dus eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die weleens spontaan wat willen doen (en van wie hun kinderen tussen de 4 en 7 zijn ofzo). Ik woon btw in omgeving Den Haag!

Je zou eens kunnen kijken op Ouderalleen.nl  Er worden door de deelnemers van de site activiteiten georganiseerd. Het grootste gedeelte van de mensen op deze site is gescheiden en zit in dezelfde situatie. 

Martine1988

Martine1988

24-07-2022 om 19:47 Topicstarter

top, Thanks! Zoiets zocht ik idd

Bijtje82

Bijtje82

24-07-2022 om 20:12

Ook even gekeken op ouders alleen, maar vind het wel een wirwar aan knopjes hoor. Erg onoverzichtelijke website. 
Maar goed, ik ga het eens een kans geven. 

Martine1988

Martine1988

26-07-2022 om 05:58 Topicstarter

Jaa dat had ik ook! Is ook niet echt duidelijk wat je kunt verwachten (voor je betaalt)

Bijtje82

Bijtje82

26-07-2022 om 08:39

Martine1988 schreef op 26-07-2022 om 05:58:

Jaa dat had ik ook! Is ook niet echt duidelijk wat je kunt verwachten (voor je betaalt)

Ja idd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.