Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-03-2025 om 15:24
Hoi, ik ben nieuw hier. In het kort, man 42 3 kids ontrouw meegemaakt 2 jaar gevochten voor de relatie sinds een maand het besluit genomen dat het niet meer werkt en nooit meer gaat werken. Mijn vrouw heeft de afgelopen maanden al fysiek steeds meer afstand genomen omdat ze dat nodig zei te hebben. Nu dus de kogel door de kerk, we gaan na bijna 25 jaar waarvan 10 getrouwd uit elkaar.
Ik loop al weken als een zombie rond en verbeeld mezelf met andere vrouwen die me lief hebben en die mijn liefde ook graag ontvangen, want man wat heb ik aan een dood paard getrokken. Om me van deze ellende meteen in een relatie te storten is natuurlijk geen beste keuze, maar is het raar dat ik behoefte heb aan gezelschap zonder buikpijn en op eierschalen te lopen. Dat ik gewoon weer iemand wil die me een appje stuurt dat m’n dag maakt die blij is als ik langs kom die vraagt of we iets leuks gaan doen! Het zonnetje komt er weer aan, ik wil gewoon gelukkig zijn zoals ook mijn nog vrouw dat wil maar dan op mijn manier.
Herkennen jullie dit ? Ik maak mezelf helemaal gek want gevoelsmatig ben ik al twee jaar oneerlijk veel liefde aan het verspillen.
10-03-2025 om 20:17
Goed he! Om te merken dat we allemaal anders zijn
In je verdriet zitten is goed maar niet te lang en niet te vaak...
Een andere tussenvorm van vrouwelijke aandacht die wat onschuldiger is is dansles. Salsa of lindy-hop. Daar moet je ook echt niet met een versier-mindset heengaan maar gewoon een leuke avond met wat contact en lekker bewegen, verder niks. Tijdje gedaan, erg verfrissend.